728 x 90

ژنو - مقر اروپایی ملل متحد، تظاهرات علیه حضور وزیر خارجهٔ رژیم آخوندی در اجلاس شورای حقوق بشر

ژنو - مقر اروپایی ملل متحد، تظاهرات علیه حضور وزیر خارجهٔ رژیم آخوندی در اجلاس شورای حقوق بشر
ژنو - مقر اروپایی ملل متحد، تظاهرات علیه حضور وزیر خارجهٔ رژیم آخوندی در اجلاس شورای حقوق بشر

ژنو - مقر اروپایی ملل متحد

تظاهرات علیه حضور وزیر خارجهٔ رژیم آخوندی

در اجلاس شورای حقوق بشر - دوشنبه ۸ اسفند۱۴۰۱

 

حضور امیرعبداللهیان وزیر خارجه دیکتاتوری آخوندی در سازمان ملل متحد

اهانت به حقوق‌بشر و حقوق دموکراتیک مردم ایران است

 

عاملان و آمران کشتار ۷۵۰تظاهر کننده قیام سراسری اخیر مردم ایران

باید حسابرسی و محاکمه شوند

حقوق بشر را قربانی مماشات با رژیم قاتلان مردم ایران نکنید

 

نه شاه، نه شیخ

پیش بسوی جمهوری دموکراتیک

باجدایی دین از دولت

 

روز دوشنبه ۸ اسفند همزمان با اجلاس شورای حقوق‌بشر ملل متحد در ژنو، تظاهراتی علیه حضور امیرعبداللهیان برگزار شد. تظاهر کنندگان حضور وزیر خارجه دیکتاتوری خون‌ریز آخوندی را توهین به قربانیان نقض حقوق‌بشر در ایران دانسته و اعلام کردند: سازمان ملل جای قاتلان نیست. رژیم آخوندی رکورددار اعدام در جهان است و اعدام زندانیان و تظاهر کنندگان باید متوقف شود. آنها خواستار حسابرسی از خامنه‌ای و رئیسی و سایر سران رژیم شده و خواستار ارجاع پرونده آنان به شورای دادگاههای بین‌المللی شدند

 

رضا شمیرانی زندانی سیاسی در رژیم آخوندی با ۱۰سال سابقه زندان:

تمام سران رژیم و افرادی امثال حسین امیرعبداللهیان وزیر صدور تروریست رژیم در سطح بین‌المللی به جای حضور در محافل بین‌المللی هم‌چون دژخیم حمید نوری باید به دادگاههای مردمی و جهانی کشانده شوند و به سزای اعمال جنایتکارانه خود برسند. بیش از ۵ماه است که از خیزش و انقلاب مردم ایران می‌گذرد انقلابی که نه تنها رژیم بلکه پس مانده‌های نظام دیکتاتوری شاه سابق را هم به وحشت انداخته و در تلاشند با سوء‌استفاده از جنایات خمینی و اذناب او شاه و جنایات او را موجه جلوه دهند تا بار دیگر یک نظام دیکتاتوری دیگر از نوع سلطنت حاکم کنند. نظامی که گردانندگان آن امثال پرویز ثابتی سرشکنجه‌گر سابق و وارفته‌ها و تفاله‌های اصلاح‌طلب رژیم خمینی گردانندگان آن می‌باشند. ما از اول تا آخر گفتیم دنبال پست و مقام نیستیم اما اجازه نمی‌دهیم که مشت مفت خور و وحشی از نوع شعبان بی‌مخ های مدرن بار دیگر انقلاب مردم ایران را بربایند.

 

حیدر در زاده از حزب مردم بلوچستان:

من می‌خواستم گرچه حاضر نبودم ولی لطف کردن که منو هم اینجا یک دقیقه بدن که من در ر ابطه با موضوع و مسایل‌های خیزش انقلابی که در بلوچستان هم‌چنان ادامه داره توضیحاتی بدم. هم‌چنان که میدونین از هشتم مهرماه (تاریخ را اشتباه می‌گوید) ۱۴۰۱جمهوری اسلامی در اون روز یعنی ۳۰سپتامبر ۲۰۲۲ با قتل‌عام کشتار خونینی در زاهدان نزدیک به ۱۲۰نفر را در ظرف ۱۵دقیقه به‌قتل رساند و دهها تن دیگر را به‌شدت زخمی کرد که بسیاری از این زخمی شدگان به مدت مداوا به دلایل نبود مداوا و یا نرفتن به بیمارستانها از ترس این‌که بازداشت بشوند فوت کردند و جان عزیزشون رو از دست دادن و حتی در فکر می‌کنم تا همین اواسط آبان ماه دوباره چنین جنایت دیگری را در شهر خاش جمهوری اسلامی مرتکب شد که نزدیک به ۱۷نفر رو در جا کشته و قتل‌عام بلوچ را در واقع تو ایران الآن شاید صد سال ادامه داره بدون وقفه. به هر بهانه‌یی بدون این‌که گناهی به غیر از عدالت خواهی و اولویت طلبی خودشون خواست دیگری نداشتن و برابری و حقوق برابر در داخل ایران مث بقیه آحاد ملت ایران.

و امید است که مردم بقیه شهرها و مناطق ایران روزهای جمعه مردم بلوچ را تنها نگذارند تا جمهوری اسلامی دوباره به جنایات دیگری با آسودگی خاطر به جنایات دیگری دست نزند و کشتن سوختبران بلوچ جوانان نوجوانان زنان مردان خصوصاً جوانان نوجوانان و مردانی که به‌دلیل نبود اشتغال در بلوچستان مجبورند جان خودشون رو کف دست بگذارند و برای این‌که امرار معاش کنند و یه حداقل لقمه نان برای خانواده خودشون در بیارن مجبورن کار کاذبی؟ سوختبری رو پیشه بگیرن که کار خطرناکیه و نامفهوم هر روز که نیست ولی ماهی تقریباً چند نفر که با ماشین قراضه‌ای احتمالاً اون ماشینم قرضی گرفته قرضدار ماشین است اگر یه چند لیتر، یه ۵۰ ـ ۶۰لیتر بنزین حمل می‌کنه از منطقه‌یی از جایی به جایی واسه فروش ببره که جاده‌ها بین راه توسط مأموران نظام سرکوبگر جمهوری اسلامی مورد هدف گلوله قرار می‌گیرن و درجا کشته میشن یعنی آتیش می‌گیره ماشینشون و نمیتونن جان خودشون یا چپ میشه ماشینشون واژگون میشه آتیش می‌گیره و بدین صورت جان خودشون رو در مشعل شعله‌های آتش از دست میدند و کشته میشند. یعنی نان در بلوچستان به همان شکلی که در کردستان برای کولبران به‌صورت دیگری به‌هرحال رخ می‌دهد و به‌دست جمهوری اسلامی قتل‌عام و در هر صورت حاضر نبودم که شاید متنی یا موضوعی صحبت کنم ولی دوستان به من لطف داشتن که منو اینجا اجازه دادن که افتخار بیام و اینجا خدمت شما دو نقطه (نکته) را بیان کنم حضورتون سپاسگزارم

شعار جمعیت: پادا پادا بلوچ

مرد بلوچ: پادا پادا بلوچ

شعار جمعیت: پادا پادا بلوچ

 

محسن زمانیان:

یاران مقاومت

تجمع امروز ما در اعتراض به حضور دژخیم عبداللهیان، وزیر خارجه خامنه‌ای در مقر اروپایی ملل متحد است. به‌خصوص که به‌یاد میآوریم دکتر کاظم رجوی، شهید بزرگ حقوق‌بشر، توسط دیپلمات-تروریستهایی ترور شد که توسط سفارت رژیم در همین شهر هدایت و پشتیبانی می‌شدند و قاتلش با سیاست ننگین مماشات به ایران مسترد شد. ما به کشورهای غربی می‌گوییم با همین سیاست ننگین بود که طی چند دهه بر جنایتهای رژیم چشم بستید و دست آنرا در صدور تروریسم و بنیادگرایی باز گذاشتید و این هیولای آدمخوار را به جان مردم ایران و منطقه و جهان انداخته‌اید.

مردم و جوانان دلیر ایران با جلوداری کانون‌های شورشی رژیم را در آستانه سرنگونی قرار داده‌اند. ما جوانان در این نبرد از سازمان مجاهدین حمایت می‌کنیم و افتخار می‌کنیم که هوادار سازمانی تحت رهبری برادر مسعود عزیز و خواهر مریم باشیم. آنها منادیان آزادی و برابری و دموکراسی در ایرانند.

بله آخوندها و لابی‌ها و ائتلاف‌های یک‌شبه مجازی حق دارند، برخود بلرزند، زیرا ما جوانان همراه با تمامی مردم ایران عهد کرده‌ایم تا ریشه‌کنی هر گونه دیکتاتوری از ایران از پا ننشینیم.

پس ما هم همراه با خلق قهرمان ایران فریاد می‌زنیم

نه سلطنت نه رهبری دموکراسی برابری

مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77df780d-3b68-4c9a-9ae3-ee88d4656955"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات