728 x 90

ژنرال کیت کیلاگ: شاید اهداف را در ایران که موشکها از آنجا می‌آیند، مورد حمله قرار بدهیم

ژنرال کیت کیلاگ مشاور امنیتی مایک پنس
ژنرال کیت کیلاگ مشاور امنیتی مایک پنس

تلویزیون فاکس نیوز روز شنبه ۳۰دیماه در مصاحبه با ژنرال کیت کیلاگ مشاور امنیتی مایک پنس و رئیس مشترک مؤسسه آمریکا اول برای امنیت آمریکا برگزار کرد.

خبرنگار: با توجه به موشک‌هایی که به پایگاه عین الاسد زده شده، شما هر موشکی که به ما می‌زنند را با پاتریوت خنثی می‌کنید اما اگر ۱۵موشک یا بیشتر شد باید دید آنچه ما در گذشته با قاسم سلیمانی انجام دادیم و بعد از این‌که او را کشتیم آنها تنها ۱۵موشک به الاسد زدند اما حالا اگر بیش از این باشد این یک جنگ متفاوتی است و باید واقعاً کاری کرد.

ژنرال کیت کیلاگ: ما می‌دانیم که این موشکها از کجا می‌آیند بنابراین این عملیات کوچک تلافی‌جویانه علیه حوثیها هست اما لازم است درجه جنگ را بالاتر برد و شاید لازم باشد دنبال رهبری این گروهها برویم و شاید اهداف را در خود ایران که موشکها از آنجا می‌آیند را مورد حمله قرار بدهیم و اگر ما تا این حد جدی نباشیم آنها به حملاتشان ادامه می‌دهند و یکی از همین روزها شاهد از دست دادن نیرویمان باشیم.
من از همینجا به نفرات حزب‌الله یا در حماس می‌گویم که اگر فکر می‌کنید موساد به‌دنبال شما نمی‌آید در اشتباهید. به شیوه‌های مختلف می‌شود اینها را انجام داد.

کیلاگ افزود: من فکر می‌کنم زدن رهبری اینها علاوه بر زدن اهداف نظامی کار درستی باشد شما حوثیها را ببینید تنها یک نفر رهبر دارند مالک الحوثی است و اینها هستند که به کشتی‌های ما حمله می‌کنند و او یک هدف مشخص است و حداقل باید او را دنبال کنیم.

ما همین کار را با قاسم سلیمانی کردیم ‍و برای خامنه‌ای ولی‌فقیه خیلی روشن ساختیم که خودش نوبت بعدی است و این را جدی گفتیم و پایش ایستادیم و گفتیم که ببین اگر به آمریکایی حمله کنی آسیب‌پذیر خواهی بود.
حملات تلافی‌جویانه پایانی ندارد...
اما فکر می‌کنم در دی.ان.ای دولت بایدن نیست که چنین کاری بکند.

خبرنگار - خامنه‌ای و دفتر او به‌نظر می‌رسد که همه اینها را مدیریت می‌کند و این بنا به گزارشی است که شورای ملی مقاومت ایران تهیه کرده است. این گزارش در جزییات وضعیت را تشریح کرده است.
بنابراین همان‌طور که گفتید این اقدامات تلافی‌جویانه پایانی ندارد مگر این‌که به‌نظر شما بالای فرماندهی اینها هدف قرار بگیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/08768fd4-14f6-41e9-9d60-679d592b87e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات