728 x 90

ژنرال بلین هولت: تا زمانی که بایدن به خطر رژیم ایران اعتراف نکند، تهران را منصرف نخواهد کرد

عبور یک کشتی و قایق حوثیهای یمن
عبور یک کشتی و قایق حوثیهای یمن

نیوزمکس دوشنبه ۱۲دی نوشت: ژنرال بلین هولت (سرتیب بازنشسته نیروی هوایی آمریکا)، نسبت به سیاست مماشات جو بایدن در قبال رژیم ایران هشدار داد که به رژیم ایران این فرصت را داده است تا در زمینه اتمی پیشروی کند و فعالیت‌های بی‌ثبات کننده در منطقه را دامن بزند.

وی گفت: نیروی دریایی ایالات متحده روز یکشنبه سه قایق تندرو که توسط شورشیان حوثی مورد حمایت ایران اداره می‌شد را در دریای سرخ منهدم کرد، اما تا زمانی که دولت بایدن شروع به اعتراف به خطر جمهوری اسلامی نکند، تهران را منصرف نخواهد کرد. .
بلین هولت افزود: «ما باید در اینجا در مورد حقیقت کاملاً شفاف باشیم، در غیر این صورت، خودمان را به دردسر بیشتری خواهیم انداخت. این دولت به تحریم‌های ایران نگاه دیگری انداخته و به آنها اجازه داد که از پول نقد پر شوند. بیش از ۱۰۰میلیارد دلار فروش نفت، پرداخت‌های میلیارد دلاری به گروگانها، حساب‌های بانکی آنها مسدود نشد در حالی که به‌تازگی غنی‌سازی اورانیوم را در پس‌زمینه ادامه داده و یک جنگ منطقه‌یی را آغاز می‌کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/013eaf60-d9ab-468e-a62c-b5ae927725e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات