728 x 90

چهارمین دانش‌آموز حادثه آتش‌سوزی مدرسه زاهدان درگذشت

چهارمین دانش آموز حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان درگذشت
چهارمین دانش آموز حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان درگذشت

رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب زاهدان گفت: مریم نوکندی چهارمین دانش‌آموز حادثه آتش‌سوزی دبستان دخترانه اسوه حسنه درگذشت.

وی افزود: این دانش‌آموز به‌دلیل گستردگی سوختگی بالای ۹۰درصد متأسفأنه جان خود را از دست داد.

مریم رجوی روز گذشته طی پیامی گفت:‌ گرمترین تسلیتهایم به مادران و خانواده‌های داغدار سه دختر عزیز خردسالم که در آتش‌سوزی در زاهدان جان باختند. و با صمیمانه‌ترین دعاها برای بهبود کودکانی که دچار سوختگی شده‌اند. ننگ و نفرین بر آخوندهای حاکم، که با غارت سرمایه‌های کشور، همه چیز را به نابودی کشانده‌اند.

 

بیشتر بخوانید

جان‌باختن دلخراش سه کودک در یک کودکستان دخترانه در زاهدان / تسلیت مریم رجوی

 

در یک فاجعه آتش‌سوزی دیگر در مدارس در مناطق محروم میهنمان، سه کودک در یک کودکستان دخترانه در زاهدان جان خود را از دست دادند.

این آتش‌سوزی صبح روز سه‌شنبه در مدرسه پیش‌دبستانی اسوه در زاهدان رخ داد که در اثر آن چهار تن از کودکان پیش‌دبستانی دچار سوختگی بالای ۷۰درصد شدند که تا کنون سه تن از آنها جان‌باخته‌اند.

علت این حادثه آتش گرفتن بخاری نفتی اعلام شده است.

این نوع حوادث جانگداز هر ساله در فصل سرما در مدارس کشور رخ می‌دهد.

در سال ۹۱ در اثر آتش گرفتن بخاری نفتی در شین‌آباد پیرانشهر ۲۹دانش‌آموز دچار سوختگی شدید شدند. دو تن از آنان جان خود را از دست دادند و ۲۷دانش آموز دیگر نیز دچار ضایعات شدیدی شدند که هم‌چنان از آن رنج می‌برند.

 

به‌دنبال این فاجعه، یونیسف، صندوق بین‌المللی حمایت از کودکان وابسته به سازمان ملل متحد، در پیامی نوشت: یونیسف همواره از تمامی کشورها درخواست می‌کند بالاترین استانداردهای ایمنی را در مدارس به کار بگیرند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2895f268-7c79-43b2-b091-cc45b58130b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات