728 x 90

پیوستن اکثریت پارلمان اردن و یمن به بیانیه جهانی حمایت از قیام و مقاومت ایران

پیوستن اکثریت پارلمان اردن و یمن به بیانیه جهانی حمایت از قیام و مقاومت ایران
پیوستن اکثریت پارلمان اردن و یمن به بیانیه جهانی حمایت از قیام و مقاومت ایران
  • بیانیه جهانی حمایت از قیام مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک با جدایی دین از دولت. نه شاه نه شیخ و برنامه ۱۰ماده‌یی مریم رجوی
  • اعلام پیوستن اکثریت مجلس نمایندگان اردن به بیانیه جهانی حمایت از قیام و مقاومت ایران و برنامه ۱۰ ماده‌یی خانم مریم رجوی در دومین روز اجلاس کهکشان مقاومت ایران در پاریس
  • اعلام پیوستن اکثریت مجلس شورای یمن به بیانیه جهانی حمایت از قیام مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک و حمایت از برنامه ۱۰ماده‌یی مریم رجوی برای آینده ایران، در دومین روز اجلاس کهکشان مقاومت ایران در پاریس.
  • بیانیهٔ اکثریت مجلس نمایندگان اردن شامل معاون اول پارلمان، یک رئیس فراکسیون و ۸رئیس کمیسیون پارلمان اردن.
  • بیانیهٔ اکثریت مجلس شورای یمن. احمدعبید بن دغر رئیس مجلس در میان امضاکنندگان بیانیه است.
  • بیانیه جهانی حمایت از قیام مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک: مردم ایران از طریق شعارهای خود روشن کرده‌اند که خواهان هیچ‌یک از اشکال دیکتاتوری اعم از شاه مخلوع یا رژیم مذهبی حاکم نیستند و هر گونه ارتباط با هر یک از این دو دیکتاتوری را رد می‌کنند.
  • بیانیه جهانی حمایت از قیام مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک؛ طی چهاردههٔ گذشته، ائتلاف دموکراتیک شورای ملی مقاومت ایران پیوسته و خستگی‌ناپذیر تغییرات دموکراتیک را دنبال کرده است. ما معتقدیم برنامهٔ ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت شامل انتخابات آزاد، آزادی بیان و اجتماعات، لغو مجازات اعدام، برابری زن و مرد جدایی دین و دولت، خودمختاری ملیتها و یک ایران غیراتمی شایان حمایت ما است.
  • بیانیه جهانی حمایت از قیام مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک: قیام شجاعانهٔ مردم ایران از یک‌سو ناشی از وضعیت انفجاری جامعهٔ ایران و از سوی دیگر مرتبط با چهار دهه مقاومت سازمان‌یافتهٔ سراسری است. تنها در تابستان۱۳۶۷ بیش از۳۰هزار زندانی سیاسی که اکثریت عظیم آنها از مجاهدین بودند به‌طرز وحشیانه‌یی قتل‌عام شدند.
  • بیانیه جهانی حمایت از قیام مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک: ما از جامعهٔ بین‌المللی می‌خواهیم در تلاش برای تغییر در کنار مردم ایران بایستد و گامهای قاطعی علیه رژیم کنونی بردارد که شامل قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سیاه و پاسخگو کردن مقامات رژیم به‌خاطر جنایت علیه بشریت است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a56370d-48a4-4844-8240-8906f780ead5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات