728 x 90

پیام قاضی تد پو به مجاهدان اشرفی و جوانان قیام آفرین: برای کسب آزادی شمشیری را که شیر پرچمتان در دست دارد همیشه در اهتزاز نگهدارید

پیام قاضی تد پو به مجاهدان اشرفی و جوانان قیام آفرین ایران
پیام قاضی تد پو به مجاهدان اشرفی و جوانان قیام آفرین ایران

قاضی تدپو در پیامی به مجاهدان اشرفی و جوانان قیام‌آفرین ایران نوشت: برای کسب آزادی شمشیری را که شیر پرچمتان در دست دارد همیشه در اهتزاز نگهدارید، رژیم ایران باید حساب آنچه را که علیه قیام روی داده و جنایاتی را که علیه اشرف ۱ و ۲ کرده است پس بدهد.

 

قاضی تدپو افزود: حکومت نامشروع آخوندها فاسدانی هستند که اموال مردم ایران را دزدیده و در بانک‌های خود نگهداری می‌کنند.

حاکمان ایران نه تنها در ایران، بلکه در جای جای این دنیا بر علیه شما و یارانتان حمله کرده‌اند. نمونه بارزش حملاتی بود که علیه قرارگاه اشرف در عراق انجام دادند. ولی تا امروز حتی یکی از این جنایتکاران برای این حملات حسابی پس نداده است.

رژیم ایران یک حکومت حامی تروریسم است. حکومت ایران حملات تروریستی را در خیلی از کشورها انجام داده است. آنها نه تنها حامی تروریسم هستند، بلکه از توان خود استفاده می‌کنند تا کشورهایی مثل سوریه و عراق و یمن را نیز با بکارگیری سپاه پاسداران بی‌ثبات کنند.

آخوندها در جنگ با مردم ایران هستند،

رژیم ایران باید حساب آنچه را که در همین چند هفته قیام روی داده پس بدهد. رژیم باید جواب جنایاتی را که علیه اشرف ۱ و ۲ کرده پس بدهد. آنها باید پاسخگوی همه جنایتهایشان در این سالیان باشند.

حتی در سال ۱۳۶۷ که خیلی از شما هنوز سن کمی داشتید، رژیم ایران ۳۰هزار ایرانی را به‌قتل رساند، ولی هنوز تاوان آنرا نداده است. روز حسابرسی فرا خواهد رسید و آخوندها باید مورد حسابرسی قرار گیرند.

 

دولت ایران با قطع اینترنت شما را از ارتباط با دنیای آزاد قطع کرد. دولت آمریکا باید هر آنچه که لازم است و توانمندی که دارد را برای وصل نگه‌داشتن اینترنت و دسترسی مردم ایران به دنیای آزاد انجام دهد.

 

طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی شامل همه ایده‌های عالی است که به آزادی پرداخته و امیدوارم که به‌زودی این طرح در کشور ایران پیاده شود.

روزهای آخوندها به شمارش افتاده است. روز حسابرسی ملاها فرا خواهد رسید. روزی که ملاها به‌خاطر جنایاتشان باید پاسخگو باشند. ایران حق مردم ایران است و نه آخوندهای حاکم بر ایران. این حق خدادادی مردم ایران است که بر سرنوشت خودشان مسلط باشند.

مبارزه با سختی همراه است و شما با از دست دادن دوستان و بستگانتان آنرا تجربه کرده‌اید. اجازه ندهید که بهایی که آنها داده‌اند پایمال شود. صدای شهیدانی که برای آزادی در جای جای این دنیا به‌شهادت رسیده‌اند بگوش می‌رسد. به نبرد ادامه دهید و در میدان پایداری کنید. روز حسابرسی آخوندها فرا می‌رسد.

برای کسب آزادی، شمشیری را که شیر پرچمتان در دست دارد همیشه در اهتزاز نگهدارید.

قدرتمند بایستید، سخت کوش باشید و برای آنچه که حقتان است، که همان آزادی است بجنگید.

و بله، این محقق می‌شود!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8120b12b-3c28-4e8d-a962-4c4c4c543eec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات