728 x 90

پیام خامنه‌ای خلیفه فرتوت به مجلس نورسیده و ورشکسته

مجلس ارتجاع - عکس از آرشیو
مجلس ارتجاع - عکس از آرشیو

پیام خلیفه فرتوت به مجلس نورسیده و ورشکسته

  • رقم‌سازی حداکثری درباره دفن جلاد برای باد کردن مجلس حداقلی! و قالب کردن رئیس‌جمهور پوشالی بعدی
  • وحشت خامنه‌ای از بالا‌گرفتن سگ‌دعواهای درون نظام و ترکیدن مجلس خالص سازی بر اثر «مجادلات مضر سیاسی»!
  • مجلس در مسابقات بی‌فایده رسانه‌یی و مجادلات مضر سیاسی وقت و عمر کوتاه خود را مصروف نسازد!
  • مردم در تشییع رئیسی یاد شهیدان دههٔ ۶۰ را برای نسل جدید کشور زنده کردند

 

قرائت پیام خامنه‌ای به مجلس ارتجاع توسط آخوند گلپایگانی رئیس دفترش - ۷ خرداد ۱۴۰۳

اینک متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظما خامنه‌ای مدظله را که به‌مناسبت تشکیل دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صادر فرمودند قرائت می‌کنم.

ترکیب نمایندگان تازه‌نفَس با منتخبان کارآزموده و مجرّب، این پیام را می‌رساند که خانه‌ٔ ملّت، با بهره‌گیری از اختیاراتش در قانون اساسی و با التزام به مسئولیت سنگینش در جمع ارکان کشور، خواهد توانست روزآمدی و نوآوری را با پختگی و سنجیدگی همراه کند و قانونگذاری و نظارت را از تلاطم و آشفتگی و نیز از رکود و سکون دور نگه دارد.

نکته‌ای که همواره بر آن تأکید می‌کنم آن است که مجلس باید آرامش‌بخش و امیدآفرین و دعوت‌کننده به همدلی و برادری در محیط عمومی کشور باشد. در خود مجلس نیز مسابقات بی‌فایده‌ٔ رسانه‌یی و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد و این خسارت بزرگی است.

نکته‌ٔ دیگر درباره‌ٔ سوگند نمایندگی است. این سوگند، نمایشی و تشریفاتی نیست؛ سوگندی حقیقی و مسئولیتزا است که در دنیا و آخرت گریبان‌گیر خواهد بود. نمایندگان محترم، ناگزیر باید در همه‌ٔ مدّت نمایندگی، بندبند این سوگند شرعی را در پیش چشم داشته باشند و پایبندی به آن را معیار قضاوت درباره‌ٔ عملکرد خویش بدانند.

تشییع چندین‌ میلیونی رئیس‌جمهور فقید و همراهان عزیزش نمونه‌یی از این پاداش الهی است. مردم وفادار و هوشیار در شهرهای مختلف، با گل‌باران و اشک‌باران این پیکرهای پاک، یاد شهیدان دهه‌ٔ ۶۰ را برای نسل جدید کشور زنده کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dbbff4d2-2841-4e44-ab47-e1b439b22b3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات