728 x 90

پیام حمایت زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز از تظاهرات هموطنان عرب در خوزستان

زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز
زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز

زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز  طی پیامی از زندان مرکزی کرج از تظاهرات هموطنان عرب در خوزستان حمایت کرد و نوشت: به‌عنوان یک زندانی سیاسی که سالهای زیادی از عمرم را در زندانها و شکنجه‌گاههای خامنه‌ای جلاد گذرانده و می‌گذرانم، به هموطنان خوزستانی و شهرهای بپاخاسته این استان (درود) می‌فرستم و خودم را در فریادهای شما شریک میدانم و لحظهلحظه در کنار شما هستم.

واقعیت آن است که در سایه یک حکومت مبتنی بر دروغ و فریب و چپاول، تمام دار و ندار و منابع ملی و فرهنگ و باورهای مردم در معرض تهدید و انقراض قرار گرفته است و همه ملت ایران از ترک و فارس و لر و عرب و شیعه و سنی؛ بهایی و مسیحی زیر فشار و ستم این ظالمان قرار دارند.

حاکمانی که به مذهب باور ندارند و ضحاکانی هستند که به دروغ و ریا با نام دین و مذهب مشغول کسب و کار و ریختن خون بیگناهان و جوانان این کشور هستند؛ با دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی و توهین به مردم؛ به‌دنبال تداوم حاکمیت ننگین خود هستند. اگر حضرت علی امیر مومنان و امام حسین (ع) در روزگار ما بودند؛ این ریاکاران خونریز را از صفحه روزگار حذف می‌کردند.

بنابراین درد و مشکل اصلی همه مردم ایران؛ یکی بیشتر نیست. مشکل اصلی یک حاکمیت نامشروع و ضدملی است که کشور را به تباهی و سیاهی برده است. مشکل اصلی در بیتالعنکبوت خامنه‌ای است و باید آن را نشانه گرفت. همه جا و در همه تظاهراتهایتان شعار مرگ بر خامنه‌ای بدهید و اصل این نظام ننگین و ضدانسانی را نشانه بگیرید.

از همه مردم آگاه سراسر کشور می‌خواهم که از قیام و خیزشهای مردمی در شهرهای مختلف حمایت و پشتیبانی کنید؛ به‌خصوص این روزها از قیام هموطنانمان در جنوب کشور حمایت کنید. با آنان علیه حاکمیت خامنه‌ای همصدا شوید و آنها را تنها نگذارید. دیکتاتورها در سراشیب سقوط همیشه خطاهای بزرگ می‌کنند و همین خطاها شیب سقوطشان را تندتر می‌کند. همه ما باید علیه دیکتاتوری خونریز ولایت فقیه همصدا شویم تا روزگار سرسبزی و شادمانی مردم ما طلوع کند.

مرگ بر اصل ولایت فقیه

درود بر قیام مردم ایران

مهدی فراحی شاندیز

زندان مرکزی کرج -۱۳فروردین ۹۷

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d086010-d194-46b1-89e2-a6f53ac9ee57"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات