728 x 90

پیام جمعی از زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین از زندان گوهردشت کرج به‌مناسبت روز جهانی زن

زندان گوهردشت کرج
زندان گوهردشت کرج

پیام جمعی از زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین از زندان گوهردشت کرج

به‌مناسبت روز جهانی زن:

یک قرن سرکوب مضاعف زنان توسط شاه و شیخ یعنی حذف سیستماتیک آنان

در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی، این بار از ترس سرنگونی سیرت عیان کرد

و به مسمومیت دختران و کودکان روی آورده است

 

قیام انقلابی خلق تحت ستم ایران با پیشتازی زنان و دختران، هم در خاورمیانه و هم در سطح جهانی اگر نه بی‌نظیر، دست‌کم کم نظیر است. این انقلابی در حال وقوع است که تمامی بازوهای اختاپوس رژیم، از بازوی ضد زن آن گرفته تا بازوی ضدخلقی، ضدبشری، ضددموکراتیک و بنیادگرایی غارتگرانه را به یکسان نشانه رفته و می‌رود تا برای خلق تحت ستم آزادی و دموکراسی و برای زنان و دختران این مرز و بوم، حق زیستن در فضای دموکراتیک، حق حضور و مشارکت برابر در عرصه‌های صنفی و شغلی و تشکلهای صنفی و مدنی، حق انتخاب پوشش و رهایی از اجبار ضدانسانی و ضداسلامی حجاب اجباری و در اوج خود حق مشارکت در رهبری سیاسی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را به ارمغان بیاورد.

رژیم حاکم که از این پیشتازی زنان و دختران در انقلاب دموکراتیک ایران به لرزه درآمده و یال و کوپال آخوندی- ارتجاعی‌اش را بر باد رفته می‌دید، به نزدیک یک قرن سرکوب مضاعف زنان توسط شاه و شیخ، یعنی حذف سیستماتیک آنان در عرصه‌های آموزش، اشتغال، فضاهای شهری-اجتماعی و سیاسی بسنده نکرده و این بار از فرط ترس سرنگونی، سیرت عیان کرد و به مسمومیت دختران و کودکان معصوممان در مدارس و دبیرستانها روی آورده که نسل‌کشی و قتل‌عامی وحشیانه است.

این توحش آشکار و تروریسم سیاسی و فرهنگی جز با خروش و شورش زنان شورشگر شکسته نمی‌شود، دختران و زنانی که با سازمانیافتگی انقلابی در نقش پیشتاز و رهبری کننده، پایه‌های ایدئولوژیک بنیادگرا و ارتجاعی رژیم را به لرزه در آورده‌اند.

بی‌شک این پیشتازی مرهون سابقه سازمان‌یافتگی زنان مبارز و مجاهدی است که چه در عرصه مبارزه با ارتجاع و چه در تشکیلات سیاسی نظامی خود تجسم نقش رهبری زنان در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی بوده‌اند.

این امر در رهبری سیاسی مریم رجوی در شورای ملی مقاومت تحقق و عینیت یافته است که با ایجاد شکاف در انگاره‌های زن‌ستیزانه ارتجاع حاکم و سازماندهی انقلابی زنان و مردان شورشگر کانون‌های شورشی راه را بر قیام انقلابی و امکان تداوم آن تا پیروزی خلق تحت ستم گشوده‌اند.

پیروز باد انقلاب دموکراتیک ایران

جمعی از زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین در زندان گوهردشت

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a181f5a1-b03a-4aa3-838f-22c53bc7782d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات