728 x 90

پیام تبریک نوروزی جمعی از زندانیان سیاسی زندان تهران بزرگ؛ خشم مردم آتشفشانی خواهد شد

زندان تهران بزرگ - فشافویه
زندان تهران بزرگ - فشافویه

شکنجه‌گاه و زندان تهران بزرگ

پیام تبریک نوروزی جمعی از زندانیان سیاسی

خشم مردم آتشفشانی خواهد شد

که هست و نیست رژیم ضدبشری را خاکستر خواهد کرد

 

ضمن عرض سلام و درود فراوان پیشاپیش سال جدید را به برادر مسعود شیر همیشه بیدار راهبر و رهبر عقیدتی‌مان و خواهر مریم، مریم پاک گهر، مهر همیشه تابان ایران، به برادران و خواهران عزیز خستگی‌ناپذیر در آلبانی، به اشرف‌نشانها این نگینهای عرصه جنگ صد برابر، به کانون‌های شورشی در داخل میهن، به حامیان داخل و خارج کشور و به تمامی انسان‌هایی که دلشان برای آزادی ایران می‌تپد، مبارک و شادباش عرض می‌کنیم. نارضایتی (و خشم) عموم مردم نسبت به وضع کنونی زندگیشان که حتی قادر به تهیه ابتدایی‌ترین نیاز روزمره خود نیستند و در محرومیت مطلق به سر می برند. به‌زودی زود آتشفشانی خواهد شد که هست و نیست رژیم ضدبشری آخوندی را خاکستر خواهد کرد. اندکی صبر، صبح سحر نزدیک است.

حکومت مستاصل و مضمحل آخوندی درمانده‌تر از همیشه، امروز باید با چند پدیده مبارزه کند. تحریم، کرونا، نارضایتی مردم، بی‌حیثیت شدن در عرصه بین‌المللی، قطع شدن دست و پای اختاپوس تروریسم در منطقه، فساد مالی و اختلاسهای سر به فلک کشیده دولتی و مدیران، و شقه و چند دسته شدن سران رژیم.

 

جالب اینجاست که نقطه مقابل رژیم، سازمان مجاهدین خلق است. هر چقدر رژیم در داخل کشور و در عرصه‌های بین‌المللی بی‌آبرو و بی‌اعتبارتر می‌شود، در عوض سازمان مجاهدین خلق معتبرتر و مجبوبتر در عرصه بین‌الملل و داخل کشور می‌شود. فقط در این مدت اخیر سازمان به دو پیروزی مهم نائل گردید. ابتدا بی‌حیثیت کردن رژیم در عرصه بین‌المللی و دستگیری، محاکمه و زندان دیپلمات تروریست رژیم اسدی مزدور و شرکایش، و دوم به کوری چشم دشمنان آزادی مردم و مقاومت ایران، امضاء قطعنامه دو حزبی با ۱۵۸نفر از اعضای کنگره آمریکا که حمایت خود را از قیام مردم ایران و طرح ۱۰ ماده‌ای خواهر مریم و برقراری یک ایران دموکراتیک و غیراتمی و غیرمذهبی و متهم کردن و نقض تروریسم رژیم آخوندی که اینها همه نشان از پیروزی برحق مقاومت ایران است که رژیم به جایی می‌رسد که به تلافی رسوایی دیپلمات تروریست خود، طرح مضحکی با تعدادی مزدور خیمه شب باز ولایت، دادگاه کذایی تشکیل می‌دهد و طرح محاکمه بهترین فرزندان و قهرمانان راستین راه آزادی در تاریخ مبارزات ملت ایران را ایجاد می‌کند. دادگاهی که نه مشروعیت داخلی و نه منطقه‌ای و نه جهانی دارد. مضحک اینجاست که رئیس قوه قضاییه‌شان خود تحت تعقیب دادگاههای بین‌المللی است. دستان آلوده قوه قضاییه در سال۶۷ هنوز پاک نشده و باید جوابگوی مردم و دادگاههای بین‌المللی باشند.

 

البته برادر مثل همیشه واضح و شفاف آنها را دعوت به میدان قضاوت جهانی کرد.

در پایان این نوید را به مردم مبارز ایران می‌دهیم که به‌زودی می‌رسد ارتش رهایی یقین مطلق است این، خورشید آزادی مردم ایران به‌زودی طلوع خواهد کرد.

مجددا سال جدید را به همه شما عزیزان تبریک عرض می‌نماییم.

شیدای رویتان

اسفندماه ۹۹

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8cd0df44-1539-4756-b3d3-bc67ef8038dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات