728 x 90

پیام‌های همبستگی ۲تن از نمایندگان پارلمان اروپا فرانس بوگوویچ و الکساندرو پانزا با کنفرانس در پارلمان اروپا در استراسبورگ

فرانس بوگوویچ و الکساندرو پانزا نمایندگان پارلمان اروپا
فرانس بوگوویچ و الکساندرو پانزا نمایندگان پارلمان اروپا

پیام‌های همبستگی ۲تن از نمایندگان پارلمان اروپا

با کنفرانس در پارلمان اروپا در استراسبورگ

 

فرانس بوگوویچ، نماینده پارلمان اروپا از اسلوونی، وزیر پیشین محیط‌زیست

من قویاً به چشم‌انداز ایرانی متفاوت اعتقاد دارم

این چشم‌انداز امروز توسط خانم رجوی

و پلتفرم دموکراتیک ۱۰ماده‌ای ایشان برای آینده ایران تجسم یافته است

 

اتحادیه اروپا باید از تلاش‌های ناموفق برای راضی کردن تهران دست بردارد

و در عوض با مردم ایران، مقاومت سازمان‌یافته آنها، شورای ملی مقاومت

و نماینده واقعی آنها مریم رجوی همبستگی کند

 

فرانس بوگوویچ، نماینده پارلمان اروپا از اسلوونی و وزیر پیشین محیط‌زیست

دوستان عزیز در ایران و مقاومت ایران! باعث افتخار من است که شما را خطاب قرار داده و در یک بحث مهم در مورد نقش مخرب رژیم ایران در ترور مخالفان و دامن‌زدن به درگیری در منطقه شرکت می‌کنم.

من می‌خواهم تلاش تروریستی اخیر علیه آقای آلخو ویدال کوادراس، معاون سابق پارلمان اروپا را به‌شدت محکوم کنم. آقای ویدال کوادرس، دوست دیرینه مقاومت ایران، مدافع واقعی یک ایران آزاد و دموکراتیک است.

من قویاً به چشم‌انداز ایرانی متفاوت اعتقاد دارم. ایرانی که از اصول صلح، رفاه، حقوق‌بشر و دموکراسی حمایت می‌کند. این چشم‌انداز، امروز توسط خانم رجوی و پلتفرم دموکراتیک ۱۰ماده‌ای ایشان برای آینده ایران تجسم یافته است. این پلتفرم به‌طور مؤثر آرزوهای دموکراتیک مردم ایران را تجسم می‌بخشد و جایگزینی معتبر برای رژیم فعلی در صحنه جهانی ارائه می‌کند.

کنفرانس اخیر در استراسبورگ پیام مهمی را ارائه می‌کند: صرفاً اذعان به تهدیدات ناشی از رژیم ایران کافی نیست. زمان اقدام و عمل مشخص فرارسیده است. اتحادیه اروپا و رهبران آن باید این آلترناتیو دموکراتیک را به‌رسمیت بشناسند و از آن استقبال کنند. ما باید از تلاش‌های ناموفق برای راضی کردن تهران دست برداریم و در عوض با مردم ایران، مقاومت سازمان‌یافته آنها - شورای ملی مقاومت - و نماینده واقعی آنها، مریم رجوی، همبستگی کنیم.

من متعهد می‌شوم با همکارانم در پارلمان اروپا همکاری کنم تا این، سنگ‌بنای سیاست اتحادیه اروپا در قبال ایران شود. علاوه بر این، من از کمیسیون (اروپا) می‌خواهم که گام اولیه را سریعاً با تعیین سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی، طبق رأی اکثریت در پارلمان اروپا، بردارد.

 

 

الکساندرو پانزا، نماینده پارلمان اروپا از ایتالیا

برنامه ۱۰ماده‌ای آجرهایی برای ساختن پایه‌های یک کشور آزاد

در برابر حکومت دینی و کسانی است که ایران را منزوی کرده‌اند

 

از خانم مریم رجوی به‌خاطر تعهد و مبارزه

برای یک ایران آزاد و دموکراتیک تشکر می‌کنم

ما همیشه از شما و تعهد شما برای ایران دموکراتیک

و برای جهانی امن‌تر حمایت خواهیم کرد

 

آلکساندرا پانزا، نماینده پارلمان اروپا از ایتالیا

دوستان عزیز، قبل از هر چیز اجازه دهید از همه شما در این زمان خاص و از خانم مریم رجوی به‌خاطر تعهد و مبارزه برای یک ایران آزاد و دموکراتیک تشکر کنم. من می‌خواهم این پیام را برای شما ارسال کنم تا بر اهمیت برنامه ۱۰ماده‌ای تأکید کنم که هدف آن کسانی است که به‌دنبال آینده‌ای بهتر برای کشور بزرگی مانند ایران هستند.

من فکر می‌کنم این نکات، آجرهایی برای ساختن پایه‌های یک کشور آزاد در برابر گسترش ترس، علیه حکومت دینی، علیه کسانی که خواهان کشوری منزوی و سرخورده هستند می‌باشد. جستجوی آزادی بیان و تجمع و انحلال همه نهادهای مسئول سانسور، الزامی است. عدم جدایی دین و دولت قابل‌قبول نیست. به‌رسمیت شناختن برابری جنسیتی واقعی، نقش کلیدی زنان ایرانی، قضاییه مستقل و الزام حاکمیت قانون برای همه شهروندان، بدون استثنا کاملاً ضروری است. و آخرین موضوع به همان اهمیت، یک ایران غیرهسته‌یی برای نشان دادن تغییرات واقعی در کشور شما به جامعه بین‌المللی است. در خاتمه، من می‌خواهم از همه ایرانی‌هایی که علیه رژیم می‌جنگند به‌خاطر بهای گزافی که می‌پردازند تشکر کنم. من می‌خواهم از زنان فوق‌العاده شجاعی که هر روز حکومت دینی را به چالش می‌کشند تشکر کنم. ما همیشه از شما و تعهد شما برای ایران دموکراتیک و برای جهانی امن‌تر حمایت خواهیم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8e4fe4f-5026-4885-8f8d-b243ba13b8e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات