728 x 90

پیامهای شخصیتهای سیاسی و منتخبان مردم از انگلستان و پرتغال در حمایت از گردهمایی جهانی ایران آزاد

تظاهرات ایرانیان آزاده در حمایت از مقاومت ایران
تظاهرات ایرانیان آزاده در حمایت از مقاومت ایران

به سوی کهکشان آزادی؛ همبستگی با قیام مردم ایران حمایت از کانون‌های شورشی و مؤسسان پنجم ارتش آزادیبخش

 

حمایت از گردهمایی جهانی ایران آزاد در برابر رژیم قتل‌عام و حکومت منفور خامنه‌ای – رئیسی جلاد۶۷

 

 

اسقف اعظم دکتر روان ویلیامز

من از فراخوان شورای ملی مقاومت و خانم مریم رجوی برای تحقیقات بین‌المللی در مورد قتل‌های سال۱۳۶۷ استقبال می‌کنم. اعتبار رئیسی به‌خاطر مشارکت در این قتل‌عام لکه‌دار شده است.

 

اسقف دکتر روان ویلیامز- اسقف اعظم پیشین کانتربری

تشکر می‌کنم از فرصتی که به من داده شده تا درود بفرستم به همه کسانی که در این گردهمایی مهم شورای ملی مقاومت ایران شرکت دارند، هم‌چنین دوستانمان در اشرف۳ و همه مردم ایران.

تاریخچه این مردم یک تاریخ واقعاً خارق‌العاده است، از نظر مذهبی، فکری، هنری، ایران همه چیز را به جهانیان بخشیده است، و شجاعت و مقاومت مردم آن هم‌چنان منبع امید واقعی است، امید که بار دیگر، ایران چراغی برای کسب بالاترین دست‌آوردهای فرهنگی و اخلاقی خواهد شد، و نیرویی برای ثبات و عدالت در منطقه.

متأسفانه، ظهور رهبری جدید در ایران، پس از یک پروسه انتخاباتی که به سختی وانمود می‌کرد مشروعیت دمکراتیک دارد، زمینه‌ای برای چنین امیدی فراهم نمی‌کند.

اعتبار رئیس‌جمهور جدید به طرز فجیعی به‌خاطر قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال۱۳۶۷ لکه‌دار شده است.

سخنان او آتش‌افروزانه است که با هدف انحراف توجه به مشکلات فوری داخلی که رژیم ایران با آنها مواجه است، از جمله نقض مداوم حقوق مخالفان و اقلیتها تا رسیدگی به بیماری همه گیر، گفته می‌شوند.

شورای ملی مقاومت و رئیس‌جمهور آن، خانم مریم رجوی، دهه‌ها است که خواستار تحقیقات مناسب بین‌المللی در مورد قتل‌های سال۱۳۶۷ هستند و من از آن استقبال می‌کنم.

اجلاس جهانی ایران آزاد شایسته حمایت و مشارکت جامعه جهانی است.

این یک فرصت برای برجسته کردن طرح ۱۰ ماده‌ای است که توسط خانم رجوی برای آینده سیاسی ایران مطرح شده است.

به‌عنوان یک کشور دمکراتیک که تضمین کننده آزادیهای برابر برای همه جوامع مذهبی و قومی است.

مردم ایران شایسته حمایت ما در رسیدن به آرزوهایشان برای یک روند سیاسی مشارکتی واقعی، عاری از خشونت و سرکوب دیکتاتوری مذهبی هستند.

من سلامها و دعاهایم را برای این جلسه تصریح می‌کنم و به ظرفیت مردم ایران در شکل دادن آینده‌ای که در آن عدالت، احترام متقابل و کرامت انسانی حاکم باشد اطمینان دارم. متشکرم.

 

لرد آلکس کارلایل – عضو ارشد مجلس اعیان انگلستان

رئیس‌جمهور جدید رژیم ایران عضو کمیسیون مرگ در جریان قتل‌عام زندانیان سیاسی در ایران بود.

سازمان ملل متحد باید تحقیق مستقلی در مورد کشتار سال۱۳۶۷ در پی حمایت گزارشگر ویژه ملل متحد از این تحقیق را آغاز کند.

من می‌خواهم بهترین آرزوها را برای جامعه ایرانیان خارج نشین و مردم ایران و دوستانمان در اشرف۳ در آلبانی ارسال کنم، به‌خصوص که در دو نوبت از آنها دیدار کرده‌ام

من هم‌چنین می خواهم درود بفرستم برای افراد و داوطلبانی که بی‌وقفه کار می‌کنند برای گردهمایی سالانه ایران آزاد که از ۱۰ژوئیه شروع می‌شود

اجلاس سه روزه ایران آزاد در زمان بسیار مهم برگزار می‌شود. و این فرصتی عالی برای جامعه جهانی است که مستقیماً از اپوزیسیون دموکرات و سازمان‌یافته بشنوند که همان مقاومت ملی ایران و رئیس‌جمهور منتخب آن خانم رجوی است.

جای تأسف است که رژیم در ایران به جهانیان اعلام کرد که رئیس‌جمهور بعدی وی در انتخاباتی انتخاب شده است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی نیست.

او مردی است مستند به عضویت در کمیسیون مرگ که نظارت بر قتل‌عام زندانیان سیاسی در ایران را برعهده داشته است.

خوشحالم که مانند سالهای گذشته، یک هیأت بزرگ و فراحزبی از انگلستان به‌صورت آنلاین در این مراسم شرکت خواهد کرد که نشان‌دهنده حمایت قاطعانه‌ای است که در پارلمان انگلستان از مردم ایران برای مقاومت ملی ایران وجود دارد و برای طرح ده ماده‌ای دمکراتیک برای آینده ایران.

این گزینه مناسب دمکراتیک جایگزینی برای دیکتاتوری مذهبی ارائه می‌دهد و پایه‌یی محکم برای بازگشت مردم ایران برای ساختن قانون اساسی مدرن و دمکراتیک فراهم می‌کند

بنابراین، اجلاس جهانی ایران آزاد فرصتی را برای انگلستان فراهم می‌کند تا راه‌حل بالقوه موجود را بهتر بشناسد، و شاهد حمایت بین‌المللی و ایرانی قوی از مقاومت ملی ایران باشد و تشخیص دهد که مقاومت ملی ایران در حال ترویج آرمان حقوق و دموکراسی است

اوضاع ایران دیپلماسی را به چالش می‌کشد که باید بسیار حساس و دقیق در برخورد با رژیم باشد

ما باید از مردم ایران حمایت کنیم

در این راستا من معتقدم که سازمان ملل متحد باید تحقیق مستقلی در مورد کشتار سال۱۳۶۷ در ایران را در پی حمایت علنی اخیر گزارشگر ملل متحد، در مورد ایران برای چنین تحقیقی آغاز کند.

من می‌خواهم برای همه شما و برای اجلاس جهانی ایران آزاد آرزوی موفقیت کنم و مشتاقانه منتظر دیدار مجدد شما و احتمالاً دیدار دیگری از اشرف۳ در آلبانی هستم.

 

مارک ویلیامز

رئیسی به‌خاطر وفاداریش به ولی‌فقیه منصوب شده است. او نقش روشنی در کشتار ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی در سال۱۳۶۷ داشته است

مانند بسیاری از شما من مشتاقانه در انتظار شرکت در اجلاس جهانی ایران آزاد در دهم ژوئیه هستم.

ما هر کجا که هستیم، چه در خانه‌های خود یا در دفاتر خود، در آن روزهای آخر هفته ما همبستگی مشابه‌یی را با مردم ایران در مبارزه ضروریشان برای آزادی، دموکراسی و یک ایران سکولار ارائه خواهیم داد.

در آن نقطه همبستگی ما با مردم ایران تضمین شده است.

مردم ایران، ایرانیان در سراسر جهان و بسیاری از دوستان شما در جامعه بین‌المللی به شما ملحق می‌شوند تا برای دموکراسی و آزادی و حقوق‌بشر مبارزه کنند.

پشتیبانی ما از شما کماکان قوی و پایدار است.

تحقق خواسته‌های مریم رجوی و مقاومت ایران، بیش از هر زمان دیگری در پی انتخابات جعلی اخیر ضروریست.

این قبل از این‌که انتخابات باشد یک انتصاب بود.

انتصاب کسی که تاریخچه منفی او قابل تأمل است.

مردی که به‌خاطر وفاداریش به ولی‌فقیه منصوب شده است. نه وفاداری به منافع یک ایران آزاد، و منافع و خواسته‌های مردم ایران.

مردی که نقش روشنی در کشتار ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی در سال۱۳۶۷ داشته است.

بنابراین در ۱۰ژوئیه ما یک بار دیگر آزادی را به نمایش خواهیم گذاشت. ما آزادی بیان را به نمایش خواهیم گذاشت. آزادی جمع شدن. صلح و آزادی

به همین دلیل اجلاس جهانی ایران آزاد برای ما بسیار مهم است تا به مردم ایران یادآوری کنیم که شما تنها نیستید و عزم ما برای تصمیم‌گیری برای ایران آزاد تا رسیدن به موفقیت ادامه خواهد داشت

من مشتاقانه منتظر دیدن همه شما در ۱۰ژوئیه هستم به این امید که روزی به‌زودی در تهران با هم باشیم. متشکرم

 

 

استیون پاوند – نماینده پیشین پارلمان انگلستان

من در همبستگی با خانم مریم رجوی و همراه با میلیون‌ها ایرانی که خواستار تغییر هستند به اجلاس ایران آزاد و آلترناتیو دمکراتیک خواهم پیوست

 

به‌عنوان یک نماینده مجلس برای ۲۲سال چیزی که به‌اصطلاح انتخاب رئیسی نشان داده این است که نمی‌توان قبول کرد که قاتلان جایی داشته باشند، یک جلاد هیچ جایگاهی نباید داشته باشد.

در نوامبر ۲۰۱۹، رئیسی به‌عنوان رئیس قوه قضاییه، در سرکوب مرگبار معترضان شرکت کرد که در سراسر ایران به خیابان‌ها آمده بودند و خواستار تغییر واقعی و دمکراتیک شدند.

در هجدهم ژوئن ۲۰۲۱ (۲۸ خرداد ۱۴۰۰) رئیسی، جلاد قتل‌عام ۱۳۶۷، فقط می‌توانست ناامیدانه نگاه کند، در حالی‌که که مردم شجاع و فداکاریهای آنها، هزاران بار، صدها هزار در میلیون‌ها بار دیگر ضرب شد تا حکومت استبدادی آخوندها را در جریان تحریم سراسری نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رد کنند.

از ۱۰ژوئیه تا ۱۲ژوئیه، ولی‌فقیه، خامنه‌ای و عروسک خیمه‌شب‌بازی وی، رئیسی قاتل مجبورند در عبث تماشا کنند.

در حالی‌که که موضوع ایران آزاد و دمکراتیک طی سه روز اجلاس جهانی ایران آزاد در سراسر دنیا طنین‌انداز می‌شود

من همراه با میلیون‌ها ایرانی که خواستار تغییر هستند، با افتخار در این نشست شرکت می‌کنم.

من به این اجلاس خواهم پیوست تا با رهبر الهام‌بخش مقاومت، خانم مریم رجوی، همبستگی داشته باشم، زیرا وی آلترناتیو دمکراتیک برای مردم ایران است. از شما سپاسگزارم

 

همبستگی نمایندگان پارلمان پرتغال

 

لوئیس لیت راموس نماینده پارلمان پرتغال

این یک گردهمایی اینترنتی بی‌سابقه است که پنج قاره جهان باستان را با واحدهای مقاومت در ایران پیوند می‌دهد

ما گردهم آمده‌ایم تا حمایت خود را از مقاومت ایران و مبارزه آن برای آزادی و دموکراسی در ایران ابراز کنیم. این یک گردهمایی اینترنتی بی‌سابقه است که پنج قاره جهان باستان را با واحدهای مقاومت در ایران پیوند می‌دهد تا خواسته ایرانیان برای آزادی را بیان کند. ما در کنار شما هستیم.

 

 

کلودیا آندره-نماینده پارلمان پرتغال

رویداد جهانی گردهمایی ایران آزاد، نشان دهنده اراده ملت ایران برای به دست آوردن آزادی است. برنامه ده ماده‌یی مریم رجوی پیام امید به مردم ایران می‌فرستد

خانم رجوی، دوستان عزیز، ایرانیان عزیز در سراسر جهان.

برای اجلاس جهانی سه روزه شما آرزوی موفقیت کامل دارم.

در اینجا با همکاران پرتغالی‌ام خوشحالیم که در این رویداد جهانی شرکت می‌کنیم که نشان‌دهنده اراده ملت ایران برای به دست آوردن آزادی آنها است.

هم‌چنین می‌توانیم از همه هیئتهای پارلمانی حاضر ببینیم که جامعه جهانی فهمیده است که یک گزینه دمکراتیک سازمان‌یافته با برنامه‌یی برای تضمین دموکراسی در ایران وجود دارد.

این برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی است، طرحی که من از آن پشتیبانی می‌کنم و پیام امید را به مردم ایران می‌فرستد.

زنده باد ایران آزاد

 

 

آنتونیو کیونها – نماینده پارلمان پرتغال

ابراهیم رئیسی به‌عنوان جلاد قتل‌عام سال۱۳۶۷ شناخته می‌شود. او پشت سرکوب خونین قیام آبان ۹۸ نیز بود.

وقت آن است که به مصونیت از مجازات در ایران پایان دهیم

خانم رجوی عزیز

خانمها و آقایان،

در جریان مبارزات انتخاباتی، ایرانیان خواستار تحریم شدند. در رسانه‌های اجتماعی، مادران معترضان جوانی که در قیام آبان ۹۸ کشته شده‌اند دیده می شوند که برای رأی ندادن تشویق می‌کنند و خواهان عدالت برای فرزندان مقتول خود هستند

در دیکتاتوری که کوچکترین مخالفتی مجازات زندان و مرگ دارد، این زنان شجاعت زیادی نشان دادند. به‌ویژه این‌که مردی که رئیس‌جمهور شد، ابراهیم رئیسی، به‌عنوان جلاد قتل‌عام سال۱۳۶۷ شناخته می‌شود و پشت سرکوب خونین آبان ۹۸ نیز بود. .

من به این مادران سلام می‌کنم و از دعوت آنها برای عدالت حمایت می‌کنم. وقت آن است که به مصونیت از مجازات در ایران پایان دهیم.

 

 

امیلیا سرکویرا – نماینده پارلمان پرتغال

رژیم ایران بیشترین تعداد اعدام کودکان و زنان را دارد. بنابراین تعجبی ندارد که ببینیم مردی که به‌عنوان“ جلاد قتل‌عام ۶۷ ”شناخته می‌شود به‌ریاست جمهوری این کشور می‌رسد

خانم رجوی عزیز، دوستان عزیز، خانمها و آقایان

حکومت ایران به دیکتاتوری مذهبی مشهور است که بسیاری از رکوردهای نقض حقوق‌بشر را شکسته است. این حکومت بالاترین رقم را در اعدام با توجه به جمعیت دارد و بیشترین تعداد اعدام کودکان و زنان را دارد.

بنابراین تعجبی ندارد که ببینیم مردی که به‌عنوان“ جلاد قتل‌عام ۱۳۶۷ ”شناخته می‌شود به‌ریاست جمهوری این کشور می‌رسد.

از سوی دیگر، تعجب این است که در طرح ده ماده‌ای خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران، لغو مجازات اعدام و عدالت آزاد و مستقل وجود دارد. به همین دلیل من کاملاً از شورای ملی مقاومت ایران و ایران آزاد حمایت می‌کنم. متشکرم.

 

برونو کوامبرا نماینده پارلمان پرتغال

ما از برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی برای ایران آزاد حمایت می‌کنیم

خانم رجوی عزیز، دوستان عزیز، خانمها و آقایان

من از گردهمایی شما و تلاش شما برای دموکراسی کثرت‌گرایانه، مبتنی بر حاکمیت مردمی پشتیبانی می‌کنم،

ما از برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی برای ایران آزاد، جمهوری کثرت‌گرایانه مبتنی بر جدایی دین و دولت و برابری زن و مرد لغو مجازات اعدام و شکنجه، پایان دادن به تبعیض و یک ایران عاری از هسته‌یی حمایت می‌کنیم.

 

 

هوگو کاروالهو – نماینده پارلمان پرتغال

وقت آن است که اروپا از خواسته‌های مردم ایران و برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم مریم رجوی پشتیبانی کند

خانم عزیز. رجوی

شرکت‌کنندگان عزیز اجلاس ایران آزاد،

به مدت چهل سال، دیکتاتوری مذهبی در ایران با جنگ‌هایی در عراق، سوریه و یمن هرج و مرج را در خاورمیانه کاشته است. با گروه‌های تروریستی مانند حزب‌الله در لبنان و شبه‌نظامیان مسلح آن در عراق. با دخالت خود در کشورهای منطقه.

این دیکتاتوری هم‌چنین با سرکوب وحشتناک، با تخریب محیط‌زیست، با نابودی اقتصاد، با بدبختی و گرسنگی برای اکثریت قریب به اتفاق مردم، هرج و مرج در ایران ایجاد کرده است، زیرا آخوندها تمام پول و منابع کشور را در جنگ، تروریسم و ​​برنامه‌های هسته‌یی و موشکی خرج می‌کنند. .

بنابراین وقت آن رسیده است که اروپا از حمایت از هرج و مرج در ایران دست بردارد و از خواسته‌های مردم ایران برای زندگی آزاد در یک دموکراسی آزادانه انتخاب شده حمایت کند.

از یک دموکراسی مبتنی بر برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی، با جدایی دین و دولت، برابری برای زنان، احترام برای حقوق‌بشر و ایران عاری از هسته‌یی پشتیبانی کند. .

من از این طرح حمایت می‌کنم و برای شما آرزوی موفقیت کامل دارم

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d091c84b-10f5-4dbe-a9f4-2b905ca84351"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات