728 x 90

پیامهای شخصیتهای سیاسی و منتخبان مردم در کشورهای عربی در حمایت از گردهمایی جهانی ایران آزاد - ۱۹تیر۱۴۰۰

گردهمایی بزرگ ایران آزاد
گردهمایی بزرگ ایران آزاد

به سوی کهکشان آزادی؛ همبستگی با قیام مردم ایران حمایت از کانون‌های شورشی و مؤسسان پنجم ارتش آزادیبخش

 

حمایت از گردهمایی جهانی ایران آزاد در برابر رژیم قتل‌عام و حکومت منفور خامنه‌ای – رئیسی جلاد۶۷

 

صالح قلاب – وزیر پیشین تبلیغات اردن

پیروزی شما و مردمتان نزدیک است چرا که سمت حرکت تاریخ هم‌سو با شما و بسوی شما است

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر جنبش مجاهدین خلق، جنبش عظیم مردم ایران که رهبری مبارزه ملی ایران را در طی سالیان طولانی به‌پیش برده است.

و کمال تقدیر و احترام را نسبت به مبارز کبیر مریم رجوی و هم‌چنین مجاهد کبیر مسعود رجوی ابراز می‌کنم.

مردم بزرگ ایران با شما و پشتیبان مبارزه‌تان هستند، رژیم آخوندی بی‌شک رفتنی است چرا که ولایت فقیه حرکتی ضدتاریخی و در جهت عکس تاریخ است، این یک حرکت ارتجاعی جنایتکار و خون‌ریز است که سمبل آن این رئیس جدید ابراهیم رئیسی و علی خامنه‌ای است که در جاده ضلالت و دست در دست این جنایتکاران است.

به همین دلیل وظیفه خلقهای منطقه و در پیشاپیش آنها برادران عرب شما این است که با شما و در کنار مردم شما بایستند تا مانع نفوذ این فرقه‌گراها و شب‌پرستان در بسیاری از کشورهای عربی شوند.

پیروزی شما و مردمتان نزدیک است، چرا که سمت حرکت تاریخ هم‌سو با شما و بسوی شما است.

 

جرج صبرا – رئیس پیشین شورای ملی سوریه

رژیم ایران چهره حقیقی خود را با تعیین ابراهیم رئیسی جلاد قتل‌عام ۶۷ به‌عنوان رئیس‌جمهور به تمامی دنیا نشان می‌دهد. او جنایتکاری است که به‌خاطر اعدام دهها هزار زندانی تحت تعقیب بین‌المللی است

حضار محترم ای آزادگان در جهان

در طول چهل سال گذشته مردم ایران از حاکمیت رژیم آخوندی رنج می‌برند رژیمی که بر مردم با نیروی سرکوب حکومت می‌کند در طول چهل سال گذشته حاکمیت ولی‌فقیه و رهبر آن تمامی دستگاههای کشور را علیه مردم و منافع آنان به اشغال خود در آورده است.

آنان ایرانیان را به زندان و تبعید می‌فرستند و می‌کشند و شکنجه می‌کنند و همه انواع سرکوبگریها و ستمها را به کار می‌گیرند

در طول ۴۰سال گذشته خاورمیانه در تمامیت آن گرفتار طمع ورزی دشمنانه و جنایات رژیم حاکم بر ایران می باشد

مبارزه مقاومت ایران و فداکاری قهرمانانه رهبری آن در پهنه‌های مختلف علیه رژیم قتل و کشتار و بردگی متوقف نشده است.

قیامهای مردم ایران با تمامی اقشار و ترکیبهای آن برای سرنگونی رژیم ادامه دارد و اکنون این خلقهای منطقه هستند که با مردم ایران در سرنگونی عامل قتل و کشتار و خرابی و جنایت که خطر خود را در بسیاری کشورهای منطقه تعمیم داده است اظهار همبستگی می‌کنند.

اکنون رژیم ایران چهره حقیقی خود را با تعیین ابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور به تمامی دنیا نشان می‌دهد کسی که جلاد قتل‌عام ۱۳۶۷ در ایران است. او جنایتکاری است که تحت تعقیب بین‌المللی است او کسی است که جنایت اعدام دهها هزار زندانی جوان ایرانی آزاده را برگردن دارد

درود بر مبارزه مردم ایران و مقاومت قهرمان آن و قیامهای مستمر آن علیه ظلم و سرکوبگری و درود بر مبارزه خلقهای منطقه علیه رژیم آخوندی و مزدوران آن و دخالت‌هایش

درود بر مردم قهرمان سوریه که به‌رغم مواضع خفت‌بار بین‌المللی به انقلاب خود علیه رژیم اسد و حامیان و پشتیبانان آن‌که در رأس آنها رژیم ایران و شبه‌نظامیان فرقه‌گرای آن قرار دارد ادامه می‌دهند

درود بر همبستگی خلقها علیه رژیمهای مافیایی و شبه‌نظامیان و ستم و فساد

 

ژنرال اسعد الزعبی – رئیس هیأت مذاکرات ائتلاف سوریه

همه ما شاهد شوی مسخره‌ای به نام انتخابات برای جایگزینی روحانی قاتل و جانی با یک فرد قاتل‌تر و و جنایتکارتر و ویرانگرتر بودیم.

من به استقامت و پایداری قهرمانان اپوزیسیون ایران که در برابر باند قاتل و جنایتکار حاکم بر تهران ایستاده‌اند درود فرستاده و دستانشان را می‌فشارم

بسم الله الرحمن الرحیم

به‌مناسبت برگزاری کنفرانس سالانه اپوزیسیون ایران به رهبری خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی، خوشحالم که به قهرمانان اپوزیسیون ایران برای مقاومت و استواری آنها در برابر رژیم جنایتکار و قاتل تهران، درود و احترام نثار کنم.

بگذارید جهان به فجایع ایجاد شده توسط رژیم آخوندها در عراق، سوریه، یمن، لبنان و دیگر کشورهای منطقه و جهان نگاه کند. چهار دهه آتش‌افروزی با سیلابی از خون شهدا که به‌دلیل جنایات این رژیم جاری است، زیرا این رژیم انواع شکنجه‌ها و جنایتها را اعمال می‌کند. میلیون‌ها شهید، زخمی، بی‌خانمان و آواره در این کشورها و شهرهایی که نام بردم.

هزاران تن مواد مخدر و سمی که باندهای تهران برای از بین بردن و نابودی جوانان به همه جا صادر می‌کند. میلیاردها دلار توسط این باندها برای راه‌اندازی تیم های قتل و کشتار، گروه‌های تروریستی و گردانهای ​​مرگ هزینه می‌شود. ، در حالی است که میلیون‌ها ایرانی از فقر و گرسنگی رنج می‌برند و میلیون‌ها ایرانی تنها به‌دلیل آزادیخواهی زندانی شده و با به چوبه‌دار سپرده شدند.

همه ما شاهد شوی مسخره‌ای به نام انتخابات برای جایگزینی روحانی قاتل و جانی، با یک فرد قاتل‌تر و و جنایتکارتر و ویرانگرتر بودیم.

، من به استقامت و پایداری قهرمانان اپوزیسیون ایران که در برابر باند قاتل و جنایتکار حاکم بر تهران ایستاده‌اند درود فرستاده و دستانشان را می‌فشارم، همه ما باید متحد و یکپارچه باشیم و برای از بین بردن رژیم ظالم و ستمگر حاکم در تهران و دم و دنبالچه‌های او در منطقه، تلاش و هماهنگی و همکاری کنیم. .

پیمان ما برای خلاص شدن از شر رژیم تهران و سرانگشتان آن در سوریه، عراق، یمن و لبنان استوار خواهد ماند.

بار دیگر درودی از سر عشق و قدردانی به کلیه قهرمانان اپوزیسیون پایدار و مقاوم ایران می‌فرستم.

انشاالله پیروزی نزدیک است. سلام و رحمت و برکت خداوند برای شما باد.

 

احمد عطیه – وزیر سابق اوقاف یمن

امروز، همه یمنیها در کنار تصمیم‌گیریهای اپوزیسیون ایران برای رهایی مردم ایران از این رژیم خودکامه و استبدادی می‌ایستند

رژیمی که آتش‌افروزی‌اش دامن ایرانیان و عربها را گرفته است. بسیار برایم مایه مسرت است که در گردهمایی سال۲۰۲۱ شرکت می‌کنم

بیشتر قدردانی هایم را از تلاشهای سازمان مجاهدین که هم‌چنان نبردش استمرار دارد اعلام می‌کنم. سازمانی که از ابتدا با هدایت مسعود رجوی، در نبرد با این رژیم جنایتکار مذهبی است،

خانمها و آقایان، امروز ما در یمن جنایات جنگی علیه بشریت به رهبری رژیم ایران و شبه‌نظامیان حوثی وابسته به آن را تجربه می‌کنیم. دولت، تحت رهبری رئیس‌جمهور، عبد ربه منصور هادی، عوض شد. از طریق یک گفتگوی ملی فراگیر و تهیه پیش‌نویس قانون اساسی جدید، و بکارگیری تمام امکانات خود برای مصون ماندن از جنگ در یمن. ولی متأسفانه جاه‌طلبیهای رژیم تروریستی ایران روزبه‌روز با اشتهای زیاد و حرص و طمع به‌منظور حمله به بنیادهای سیاسی، اقتصادی، فکری و فرهنگی یمن و با هدف گسترش در منطقه خلیج‌فارس برای صدمه زدن به یمن در حال رشد است. این رژیم شبه‌نظامیان را مسلح کرده و با فرستادن کارشناسان نظامی و کاشت هزار مین در کشور من، میلیونها نفر را در کشورهای مختلف آواره کرد، با انفجار خانه‌ها، مساجد، مراکز علمی و دانشگاهها، بر علیه رئیس‌جمهور و دولت کودتا کرد و هزاران موشک به استانهای پر جمعیت یمن و کشورهای همسایه شلیک کرد.

 

این رژیم بافت منسجم اجتماعی را از هم گسست، سوخت آتش‌افروزی‌اش اجساد کودکان و تخریب خانه‌ها روی سر ساکنان آن بود. حمایت رژیم تروریستی ایران از اینها صریح و علنی است و این امر را از طریق سفیر قاچاقچی خود که به‌طور قاچاق وارد صنعا شد انجام می‌دهد.

امروز، ما در این کنفرانس هستیم، همه یمنیها در کنار تصمیم‌گیریهای اپوزیسیون ایران برای رهایی مردم ایران از این رژیم خودکامه و استبدادی می‌ایستند، که آتش‌افروزی‌اش دامن ایرانیان و عربها را گرفته است. ما از نتایج این کنفرانس حمایت کرده و آرزو می‌کنیم جامعه جهانی برای متوقف کردن این رژیم، به‌جای حرف، دست به‌عمل بزند.

برای مجاهدین خلق و همه کانون‌های مقاومت ایران پیشرفت و موفقیت بیشتر آرزو می‌کنیم،

صلح، رحمت و برکات خدا بر شما باد.

 

عبدالوهاب محمود معوضه: نماینده پارلمان یمن و عضو پارلمان عرب

ما دولتها و مردمان صلح‌طلب را به حمایت از اپوزیسیون و مقاومت ایران و حمایت از مردم ایران در مبارزه مشروع آنها علیه استبداد دینی که آخرین جنایتش در مضحکه‌ای به‌نام انتخابات متبلور شد، فرا می‌خوانیم

من به برادرانم در مقاومت ایران برای برگزاری کنفرانس و همایش سالانه مقاومت ایران تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم تا آنها بتوانند مردم ایرانی را از شر جنایات و نقض‌های رژیم آخوندها در تهران رها کنند. رژیمی که بیشترین جنایات شنیع علیه مردم ایران و مردم منطقه را انجام داده. جنایت از طریق دخالت آشکار جنگ‌افروزی و آشوبگری، از کشور من یمن گرفته تا عراق و سوریه و لبنان و بسیاری کشورهای دیگر و تولید ناآرامی و فتنه در آنها. ما دولتها و مردمان صلح‌طلب را به حمایت از اپوزیسیون و مقاومت ایران، و حمایت از مردم ایران در مبارزه مشروع آنها علیه استبداد دینی که آخرین جنایتش در مضحکه‌ای به‌نام انتخابات متبلور شد، فرا می‌خوانیم.

امروز مردم ایران بهای جنایات و خودسری حاکمان بر ایران را می‌پردازد. رژیم حاکم بر ایران با پروژه‌های ویرانگر که مردم ایران را فقیر کرده و توانمندیهای آنها را از بین برده است. جنایاتی که حس خصومت و تنفر مردم کل منطقه را بر می‌انگیزد.

برای برادرانمان آرزوی موفقیت در کنفرانس خود و پیروزی در رویارویی با این رژیم را داریم و برای آنها آرزوی پیشرفت و موفقیت بیشتر داریم. متشکرم.

 

محمد الزعبی-اردن

برگزاری این کنفرانس در این شرایط و در این برهه زمانی دلیلی بر پافشاری این مقاومت برای تحقق اهداف شرافتمندانه آن است و برای آن آرزوی پیروزی و موفقیت داریم

حضار محترم

السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

ما در این کنفرانس سالانه شرکت می‌کنیم تا از مقاومت ایران برهبری خانم مریم رجوی حمایت و با آن همبستگی‌مان را اعلام کنیم.

بابت تمامی تلاش‌هایی که برای برگزاری این کنفرانس می‌شود، تشکر و سپاسگذاری می‌کنم و این برای دومین بار است که این کنفرانس به‌دلیل شیوع کرونا به شکل غیرحضوری برگزار می‌گردد.

برگزاری این کنفرانس در این شرایط و در این برهه زمانی، خود دلیلی بر پافشاری این مقاومت برای تحقق اهداف شرافتمندانه آن می‌باشد و برای آن آرزوی پیروزی و موفقیت داریم.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/38931f59-d20d-46fa-8b8c-a38d0627b283"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات