728 x 90

پیامهای تسلیت و همدردی اعضای شورا و یاران مقاومت به‌مناسبت درگذشت خانم مرجان(۳)

مرجان صدای شورش زن ایرانی در برابر نظم ارتجاعی حاکم
مرجان صدای شورش زن ایرانی در برابر نظم ارتجاعی حاکم

پرویز خزایی

سرکار خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران

وهمرزم عزیزم فریدون ژورک و همرزمان گرامی جمع بیشماران

درگذشت شیرزن هنر و هنر مقاومت مرجان عزیز درد مشترکی است که همه این روزها فریادش می‌کنیم.

در این روزهای سخت و پراندوه تنها درک مشترک از عشق مرجان به میهن و آزادی وطن در زنجیر فاشیسم خمینیستی است که این اندوه را تبدیل به غرور و حق شناسی در مقابل این زن شجاع و آخوند شکن- می‌کند.

او در خیل هزاران ستاره مقاومت سازمان‌یافته ملت بزرگ ایران- برای همیشه در آسمان تاریخ این میهن سرفراز خواهد درخشید.

به امید پیروزی نهایی بر اهریمن ایرانسوز ولایت منحوس خمینی- خامنه‌ای که آرزوی همیشگی مرجان عزیز مان بود.

پرویز خزایی اسکاندیناوی

حمید عظیمی

در دلتنگی برای مرجان آتش‌افروز...

با صمیمانه‌ترین مراتب همدردی و تسلیت به آقای ژورک، پوپک گرامی، همه یاران و حامیان مقاومت، به اشرف و اشرفیها و به رهبران مقاومت نوین مردم ایران.

هر چه از صفات نیک خانم مرجان عزیز گفته و نوشته شود، باز هم کافی نیست.

من به‌عنوان برادر کوچک خانم مرجان و آقای ژورک عزیز، این افتخار را داشتم که در چندین پروژه مربوط به فعالیت‌های مقاومت سازمان‌یافته میهنمان، کمک‌کار و دانش‌آموز این عزیزان باشم. تفاوتی نداشت که چه کاری می‌کردیم و شرایط چه بود، آنچه که همیشه ثابت و پابرجا بود، خنده بر لبان خانم مرجان، صبر، حوصله، و لب بستن بر همه سختیها از جانب او بود. فروتن و بی‌چشمداشت به چیزی.

او پر کشید و رستگار و جاودانه شد و هم امروز، واکنش مردم تحت ستم میهن در فقدان او بهترین گواه برای جایگاه والای انسانی اوست. هنر و هنرمندی‌اش جای خود دارد.

باشد که برای من و ما هم، همه دلتنگیها برای او، برای او عزم مان برای سرنگونی رژیم منفور ولایت بیفزاید.

حسین فرشید

یار مقاومت و هنرمند عزیز و مبارز، مرجان عزیز را از دست دادیم. درگذشت او را به همسرش آقای ژورک و سرکار خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت و هم‌چنین به همه اعضا و هواداران مقاومت تسلیت می‌گویم. باشد که که همه هنرمندان ایران از او بیاموزند و هنر خودشان را در خدمت مردم ایران و رهایی آنها از چنگال دیو ارتجاع قراردهند.

دکتر منشور وارسته

فقدان نابهنگام هنرمند ارزنده و متعهد و یار همیشه در صحنه مقاومت ایران خانم مرجان عزیز را به خانواده بزرگ مقاومت، خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، خاصه آقای ژورک همسر ایشان و خانواده محترم ایشان، تسلیت می‌گویم. خانم مرجان در کنار هنرمندان شایسته مقاومت، هم‌چون مرضیه، منوچهر، آندرانیک و استاد عالیوندی که در کنار ما نیست، اما یادش در ضمیر عاشقان راه رهایی و آزادی مردم ایران ثبت است. روحش شاد و یادش گرامی باد.

دکتر منشور وارسته

رادیو ایرآوا

هرگز نمیرد آن‌که دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما
رادیو ایرآوا درگذشت هنرمند مردمی، مقاوم و متعهد، خانم مرجان را به همسرش آقای ژورک، خانواده، دوستان و همرزمانش در اشرف۳ در آلبانی و شورای ملی مقاومت تسلیت می‌گوید. بی‌شک یاد مرجان در خاطره ما و تاریخ مبارزاتی کشور مان، جاودانه خواهد ماند. درود بر او که تا پایان در کنار مقاومت و در برابر رژیم آخوندها جانانه ایستاد و خم به ابرو نیاورد.

رادیو ایرآوا

انجمنهای هوادار مقاومت در هلند:

انجمنهای هوادار مقاومت در هلند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6c01f6cb-01ba-419d-92bc-ac056d4a48f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات