728 x 90

پیامهای تسلیت به‌ مناسبت درگذشت مجاهد صدیق محمد سیدی کاشانی - مهین مشکین فام و مسلم اسکندر فیلابی- مهدی سامع – محمد شمس

مجاهد صدیق محمد سیدی کاشانی
مجاهد صدیق محمد سیدی کاشانی

مهین مشکین فام و مسلم اسکندر فیلابی:

الگویی بسیار زیبا از انسانیت،شرف و مردم دوستی

مسعود و مریم گرامی

شیرزنان و ابرمردان مجاهد خلق

درگذشت قهرمان عشق و فدا و وفا محمد سیدی کاشانی را به شما و همه هواداران صدیق مقاومت تسلیت عرض می‌کنیم.

ما در مجاهدین کسی را کمتر یا برتر از دیگری ندیدیم به‌خصوص بعد از گذشت پنجاه‌وسه سال مبارزه با دو دیکتاتور شاه و شیخ که هر چه سست‌عنصر بود به بهانه‌های مختلف دست از مبارزه کشیدند و رفتند ولی انسانهای والایی مانند سید محمد سیدی کاشانی نمونه‌های زیبایی هستند که جایگاه این پهلوانان مبارز و نامداران را نشان می‌دهند.

درود بر او که وارد این مقاومت شد و الگویی بسیار زیبا از انسانیت،شرف و مردم‌دوستی گردید.

او عاشق ملک و میهن آزادیخواهی بی‌چشمداشت بود و تمام عمر خود را در راه آزادی مردم ایران فدا کرد.

روحش شاد و یادش گرامی باد

مسلم اسکندر فیلابی

مهین مشکین فام

------------------------------------------

مهدی سامع:

در سوگ فقدان زنده‌یاد محمد سیدی کاشانی

با اندوه و تأسف بسیار، مجاهد مقاوم و پایدار محمد سیدی کاشانی در بامداد روز چهارشنبه ۲۸آذر ۱۳۹۷ درگذشت. زنده‌یاد محمد سیدی کاشانی از مجاهدان پر سابقه‌ای بود که بیش از نیم‌قرن زندگی خود را در مبارزه مداوم علیه دیکتاتوری شاه و استبداد مذهبی شیخ و در راه پرفراز و نشیب آزادی و عدالت گذراند. وی انسانی وارسته، صبور و سرشار از عمیق‌ترین احساسات و عواطف انسانی بود. پیام او به جوانان ایران‌زمین چنین بود: «هرگز از رویاهای خود دست برندارید. با غم و یاس بجنگید. امید به ساختن دنیایی بهتر را زنده نگهدارید. خلاف جهت رودخانه شنا کنید. این کار ساده‌ای نیست، اما قوای به بند کشیده را آزاد می‌کند. برای تغییر کردن و تغییر دادن! »

فقدان این رزمنده راه آزادی و رهایی را از طرف خودم و رفقایم در سازمان چریکهای فدایی خلق ایران به خانواده بزرگ مقاومت، به زنان و مردان مجاهد و به همه شیفتگان آزادی تسلیت می‌گویم.

مهدی سامع

چهارشنبه ۲۸آذر ۱۳۹۷- ۱۹دسامبر ۲۰۱۸

 

------------------------------------------

 

محمد شمس:

یار دریادل و متین و پر احساس، مجاهدی بی‌ترس و بیم با دلی سرشار

محمد سیدی کاشانی (بابای محبوب و محجوب) از میان ما پر کشید و به سرفرازان ماندگار تاریخ کشورمان پیوست. سالیانی نسبتأ طولانی در عرصه‌های فرهنگی مقاومت در کنار این یار دریادل و متین و پراحساس طی طریق کردم و از منش و بزرگواری و مجاهدت او خاطرات فراوانی دارم؛ که بازگو کردن همه آنها در این متن کوتاه نمی‌گنجد.

بابای ما، سرو قامتی بی‌ریا و افتاده بود. رودی پرخروش به زلالی آب چشمه‌ساران، مجاهدی بی‌ترس و بیم با دلی سرشار از عطوفت و مهربانی، رنگین‌کمان علم و معرفت اما ساده‌زیست و بی‌ادعا، انسانی شریف و آزاده در دنیای بی‌رنگی‌ اشرف‌نشان خویش و مبارزی خستگی‌ناپذیر در هر زمان و هر مکان.

مجاهد صدیق محمد سیدی کاشانی و آقای محمد شمس

مجاهد صدیق محمد سیدی کاشانی و آقای محمد شمس

 

بابای ما مسافر شهر گل و نور بود. چشم به خورشید و نور زلال ماه و با عزمی راسخ، ۵۳سال از عمر پربار خویش را در عبور از جاده‌های صعب‌العبور و پرمخاطره گذراند.

بابای ما یک مجاهد تمام‌عیار و یک انسان کم‌نظیر بود. از دیگر نبودن و دیگر ندیدن او بسیار غمگینم و این ضایعه جبران‌ناپذیر را به خانواده، یاران و همرزمان خستگی‌ناپذیر این بزرگ‌مرد شرف و ایستادگی تسلیت عرض می‌کنم.

محمد شمس

برگرفته از سایت همبستگی ملی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31672da1-43fb-49d6-9a1a-b59784a76f70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات