728 x 90

پیآمد نمایش مسخره محاکمه غیابی مجاهدین توسط قضاییه خامنه‌ای

پیآمد نمایش مسخره محاکمه غیابی مجاهدین
پیآمد نمایش مسخره محاکمه غیابی مجاهدین

پیآمد نمایش مسخره محاکمه غیابی مجاهدین توسط قضاییه خامنه‌ای

فضیحت و زوزه‌های وحشت دژخیمان و سرکردگان ولایت ارتجاع

 

دهقان معاون حقوقی رئیسی جلاد:

دادگاه تشکیل شده و همکاری خوبی بین قوای قضاییه و مجریه وجود دارد

متأسفانه پیش از این غفلتهایی در رسیدگی به این پرونده صورت گرفته بود

 

دژخیم مصطفی پورمحمدی عضو هیأت مرگ در قتل‌عام ۶۷:

خیلی از خواص ما هم از ماهیت مجاهدین آگاهی دقیق ندارند چه رسد به مردم و جامعه

مجاهدین اعلام کرده‌اند بیش از ۷۸۰۰۰نفر را کشته یا مجروح کرده‌اند

 

انبارلویی از باند فاشیستی مؤتلفه

مجاهدین در دهه ۶۰ با اعلام نبرد مسلحانه بیش از ۱۷هزار ترور انجام دادند

مجاهدین از حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان برخوردارند

اما محاکمه آنها فرصتی برای بازخوانی پرونده‌های آنها را فراهم می‌کند

 

عباس زاده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ارتجاع

این دادگاه حرکت بسیار خوبی را شروع کرده که البته دیرهنگام بود

 

نمایش روحوضی محاکمه غیابی مجاهدین توسط قضاییه جلادان، زوزه‌های وحشت دژخیمان و سرکردگان ولایت ارتجاع و فوران خشم و غیظ دژخیمان و جنایتکاران حاکم را به‌دنبال داشت.

سایتهای زنجیره‌یی و رسانه‌های سپاه و اطلاعات آخوندی و مزدوران تابعه نیز به صحنه آمدند تا فضیحت عجز و درماندگی در این خیمه‌شب‌بازی را رفع و رجوع کنند.

 

به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر ۲۱ آذر ۱۴۰۱، دژخیم مصطفی‌پور محمدی از اعضای هیأت مرگ در قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ و وزیر اطلاعات سابق رژیم درباره جلسه محاکمه سازمان مجاهدین‌ اظهار کرد: متأسفانه خیلی از خواص ما هم از ماهیت این سازمان آگاهی دقیق ندارند، چه رسد به مردم و جامعه و لازم است در معرفی آن به نسل‌های جدید تلاش کنیم که مبادا خود را تطهیر کنند و یک مجموعه ملی و مبارزاتی معرفی کنند.

پورمحمدی گفت: مجاهدین در اطلاعیه‌های رسمی و علنی خود اعلام کرده‌اند بیش از ۷۸۰۰۰نفر از نیروهای ارتشی، سپاهی، ژاندارمری، کمیته‌یی در جبهه‌های جنگ و مناطق ناامن غرب کشور را کشته یا مجروح کرده‌اند و این عدد غیر از ترورهای داخل کشور و اسرای ما توسط مجاهدین است

وی افزود: این سازمان به هر توطئه دست زده‌اند و باید روزی برسد که سران و رهبران و حامیان این جریان، در پیشگاه محاکمه و مجازات شوند.

(خبرگزاری مهر رژیم ۲۲ آذر)

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۲۲ آذر نیز با درج حرفهای معاون حقوقی رئیسی جلاد بعد از جلسه هیأت دولت جلادان نوشت: محمد دهقان معاون حقوقی رئیسی در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری دادگاه مجاهدین‌ گفت: دادگاه برای رسیدگی به این پرونده تشکیل شده و همکاری خوبی در این باره بین قوای قضاییه و مجریه وجود دارد؛ مستندات و شهود درباره مجاهدین وجود دارد و کار رسیدگی به این پرونده در حال انجام است. متأسفانه پیش از این غفلتهایی در رسیدگی به این پرونده صورت گرفته بوده اما در این دولت، کار دنبال می‌شود.

( خبرگزاری تسنیم رژیم ۲۲ آذر )

 

خبرگزاری قضاییه جلادان ۲۲ آذر ۱۴۰۲ نوشت: ذاکر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مطالبه جدی این است که دستگاه قضا با طی مراحل قانونی در اجرای احکام صادره قطعی علیه مجاهدین جدیت داشته باشد.

ذاکر گفت‌: مجاهدین ضربات زیادی به نظام وارد کرده‌اند و بالغ بر ۱۷هزار نفر را کشتند.

از قوه قضاییه به جد می‌خواهیم که بعد از پایان جلسات دادگاه مجاهدین شاهد اجرای حکم آنان باشیم صرفاً به محکومیت مجاهدین نباید اکتفا شود، دستگاه قضا با طی مراحل قانونی در اجرای احکام صادره قطعی علیه مجاهدین جدیت داشته باشد تا دیگر کسی جرأت اقدام علیه نظام را به خود ندهد.(خبرگزاری میزان رژیم ۲۲ آذر)

 

خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲۲ آذر ۱۴۰۲ با درج اظهارات عضو کمسیون امنیت مجلس ارتجاع نوشت:

عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین دادگاه مجاهدین گفت: قوه قضاییه با برگزاری این دادگاه حرکت بسیار خوبی را شروع کرده که البته دیرهنگام بود.

وی با تأکید بر این‌که باید هر چه سریع‌تر احکام این افراد بر اساس قانون صادر شود، تصریح کرد: بعد از احکام صادره دست ما در مجامع حقوقی علیه کشورهایی که به مجاهدین پناه دادند باز می‌شود و دولتها نمی‌توانند از آنها حمایت کنند.(خبرگزاری ایسنا رژیم ۲۲ آذر )

 

خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲۲ آذر ۱۴۰۲ نوشت: عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقدام قوه قضاییه در برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده مجاهدین گام مهم و رو به جلویی برای مستندسازی و تثبیت محکومیت اقدامات مجاهدین است و می‌تواند دست ما را در مجامع بین‌المللی برای پیگیری پرونده مجاهدین باز کند.

 

عمویی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باید در مرحله بعدی پیگیری شود مربوط به کشورها و قدرتهای سیاسی حامی مجاهدین است این موضوع مهم یکی از مطالبات همیشگی جمهوری اسلامی در مواجهه با کشورهای حامی مجاهدین بوده که حمایتهایشان از این گروه به‌معنای حمایت از اقدامات آنها است. (خبرگزاری ایسنا رژیم ۲۲ آذر )

 

این خبرگزاری حکومتی، هم‌چنین با درج اظهارات یک سرکرده باند باند فاشیستی مؤتلفه نوشت: انبارلویی اظهار کرد که مجاهدین در دهه ۶۰ با اعلام نبرد مسلحانه بیش از ۱۷هزار ترور انجام دادند. بعد از پذیرش آتش‌بس (توسط خمینی) هزاران نفر از آنها از مرز خسروی وارد کشور شدند... مجاهدین از حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان برخوردارند اما محاکمه آنها فرصتی برای بازخوانی پرونده‌های آنها را فراهم می‌کند. (خبرگزاری ایسنا رژیم ۲۲ آذر)

 

زوزه‌های وحشت سرکردگان و رسانه‌های حکومت آخوندی پس از نمایش روحوضی محاکمه غیابی، فضیحت درماندگی خلیفه ارتجاع در برابر مجاهدین را بیش‌از‌پیش برملا می‌کند. آن هم در شرایطی که کانون‌های شورشی با ضربات کوبنده خود بر شعبه‌های قضاییه جلادان نشان دادند که خامنه‌ای از قیام و خشم و آتش خلق قهرمان و پیشتازانش گریزی ندارد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b01eb08-e2bb-4a4b-8bdf-e4a7b16eccd7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات