728 x 90

پوشش مردان فوتبالیست باید از چشم زنان دور باشد!

آخوند محمدتقی رهبر
آخوند محمدتقی رهبر

آخوند محمدتقی رهبر امام جمعه موقت خامنه‌ای در اصفهان در نمایش جمعه این هفته برای ماله‌کشی  جنایت عوامل رژیم در مورد زنان در مشهد که برای تماشای مسابقه فوتبال رفته بودند گفت: «در موضوع ورود خانم‌ها به ورزشگاه نمی‌توانیم به‌سادگی این مجوز را صادر کنیم. به‌هرحال پوشش مردانی که فوتبال بازی می‌کنند، طوری است که از نظر اسلام باید از چشم خانم‌ها دور باشد.»

روزنامه حکومتی اصلاحات پرس که از این جنایت رژیم با عنوان اتفاق بسیار تلخی که در روز بازی تیم ملی فوتبال ایران با لبنان رخ داد نام برد روز یکشنبه ۱۴فروردین به واکنش‌های اجتماعی حول محدودیت زنان پرداخت و در گفتگو با محمد تقی رهبر به‌نقل از وی نوشت: در امر به‌معروف و نهی از منکر هم باید از افراط دوری کنیم و هم تفریط نکنیم. در واقع زیاده‌روی کردن در تبلیغ مسایل شرعی موجب می‌شود بخشی از مردم نسبت به دین زده شوند. مثلا نگوییم خانم‌ها صبح تا شب در خانه بمانند و بیرون نیایند، چون معلوم است که شدنی نیست. همچین در موضوع ورود خانم‌ها به ورزشگاه نمی‌توانیم به‌سادگی این مجوز را صادر کنیم. به‌هرحال پوشش مردانی که فوتبال بازی می‌کنند، طوری است که از نظر اسلام (بخوانید آخوندهای مرتجع) باید از چشم خانم‌ها دور باشد. البته از آنجایی که نهی از منکر نباید دلیلی بر انزجار مردم از دین باشد، می‌توانیم با اتخاذ تدبیری کاری کنیم که زنان هم به ورزشگاه بروند و هم به گناه نیفتند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24b8f757-2fc4-4a78-b648-7b1f881f2ca0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات