728 x 90

پنهان‌کاری مجرمانه آخوندها در صدور کرونا به منطقه و جهان

کرونا در ایران
کرونا در ایران

نیویورک تایمز روز ۱۶اسفند گزارش داد: بیش از ۳۰تن از مقامها و اعضای مجلس رژیم ایران از جمله یک معاون رئیس‌جمهور مبتلا به کرونا شده و یک مشاور خامنه‌ای به‌دلیل ویروس کرونا مرده است.

شیخ الاسلام مشاور جواد ظریف و سفیر سابق رژیم ایران در سوریه به‌دلیل ابتلا به کرونا مرده است.

 

تلویزیون سی سی.تی.وی چین روز ۱۶اسفند گزارش کرد: ۱۱نفر از مسافرانی که با پروازی از ایران وارد استان گانسو Gansu در شمال چین شده بودند مبتلا به ویروس کرونا بودند. به‌دنبال مشخص شدن این مسأله ۳۱۱نفر مسافران این هواپیما همگی قرنطینه شدند.

تا قبل از ورود افراد مبتلا از ایران این استان فقط ۹۱مورد ابتلا به کرونا داشته است.

 

به گزارش نیویورک تایمز روز ۱۶اسفند، عربستان سعودی اعلام کرد مقام‌های رژیم ایران به گسترش ویروس کرونا در عربستان و دیگر کشورها دامن می‌زنند. عربستان با انتشار بیانیه‌یی اعلام کرد: تمامی ۵مورد شناسایی شده ابتلا به کرونا در عربستان بشکل مخفیانه‌یی با کمک مقام‌های رژیم ایران از ایران دیدار کرده بودند و پاسپورت آنها مهر ورود و خروج به ایران نخورده بودند.

عربستان گفت: «رفتار مقام‌های رژیم ایران تهدیدی جدی علیه سلامت جامعه بین‌المللی است و تلاشهای جهانی در مبارزه با ویروس کرونا را تضعیف می‌کند.».

رژیم ایران بسیاری از جوامع جهانی را در خطر گسترش ویروس کرونا قرار می‌دهد.

 

خبرگزاری رویترز  ۱۵اسفند نوشت: روسیه اعلام کرد محموله تمامی کشتیها با مبدأ ایران را که وارد بنادر روسیه می‌شوند قبل از عبور از مرز باید ضدعفونی اجباری شوند.

مقام‌های مسکو اقدامات هشدار آمیز شدیدی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مسکو اعلام کردند. شهرداری مسکو اعلام کرد مسافرانی که از ایران می‌آیند در صورت داشتن علائم مشکوک به کرونا باید ۱۴روز قرنطینه شوند.

 

رویترز روز ۱۶اسفند نوشت: وزارت بهداری عراق گفت ۳۵مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده است که تقریباً تمامی آنها از سفر به ایران بازگشته‌اند.

بغداد تمامی معاملات تجاری خود با ایران را متوقف و مرزهایش با ایران را بسته و از ورود ایرانیان و خارجیان از خاک ایران به داخل عراق جلوگیری می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21fa33bb-7ad9-4144-ac21-9f014bca8aaf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات