728 x 90

پنجمین جلسه نمایش روحوضی قضاییه جلادان برای محاکمه غیابی ۱۰۴ تن از مجاهدین

 نمایش روحوضی قضاییه جلادان برای محاکمه غیابی ۱۰۴ تن از مجاهدین
نمایش روحوضی قضاییه جلادان برای محاکمه غیابی ۱۰۴ تن از مجاهدین

قضاییه جلادان پنجمین جلسه محاکمه غیابی ۱۰۴تن از مجاهدین را ۴۲سال پس از اعلام مباح بودن جان و مال مجاهدین توسط خمینی ملعون، با شرکت جمعی از دژخیمان و بسیجیان و مزدوران اطلاعاتی رژیم برگزار کرد.

در این جلسه، قضاییه خامنه‌ای در منتهای بلاهت به طرح کیفرخواست برای مجاهد کبیر عذرا علوی طالقانی، جانشین فرمانده ارتش آزادیبخش ملی ایران از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶، از درخشان‌ترین الگوهای مبارزه تاریخی و رهائیبخش زنان ایران پرداخت. این در حالی است که شش ماه از درگذشت و جاودانگی خواهر مجاهد عذرا علوی طالقانی می‌گذرد. او در سال ۱۳۵۵ به عضویت سازمان در آمد و در سال ۱۳۶۶ از نخستین فرماندهان تیپ‌های رزمی زنان در ارتش آزادیبخش ملی بود و خواهران مجاهد را در سلسله عملیات آفتاب و چلچراغ و فروغ جاویدان فرماندهی می‌کرد

قضاییه جلادان ولایت فقیه درباره او اعلام کرد که در سال ۱۳۵۴ با مجاهدین آشنا شده و فعالیتش را شروع می‌کند. از مسئولان رده بالای مجاهدین بوده که بعد از عملیات فروغ جاویدان، معاونت عملیات شاخه‌ٔ نظامی و مسئولیت عملیات در داخل کشور را عهده‌دار می‌شود.

پنجمین جلسه نمایش روحوضی قضاییه جلادان

در پنجمین جلسه قضاییه جلادان در تهران برای محاکمه غیابی ۱۰۴ تن از مجاهدین همانند هفته‌های قبل یکی دیگر از مزدوران اطلاعات آخوندی تحت عنوان جدا شده از مجاهدین به صحنه آورده شد تا برگزاری غیرعلنی قسمتهایی از سیرک قضاییه جلادان را به بهانه ترس از مجاهدین زمینه‌سازی کند. دادستان رژیم برای اعتبار دادن به مزدور اطلاعات و اظهاراتش، به دادگاه ولایت گفت: به هر نحو که صلاح می‌دانید جلسه غیرعلنی تشکیل دهید و اظهارات افراد جدا شده از مجاهدین و صحبت‌های آنان را در مورد ترور صیاد شیرازی را استماع کنید، زیرا این افراد بیم این را دارند که مورد تهدید مجاهدین قرار گیرند.

 

تلویزیون رژیم ـ ۱۹دی۱۴۰۲
گوینده رژیم: پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین خلق امروز در دادگاه کیفری یک تهران برگزار و کیفرخواست متهمان ردیف سی و چهار تا چهل و یک قرائت شد نماینده دادستان در این دادگاه به شباهت‌های عملکرد اعضای این سازمان به داعش اشاره کرد و گفت ترور کور جزء اصول گروه تروریستی داعش و منافقین است.
نماینده دادستان: این دو گروه تروریستی اوصاف و اشتراکات بسیار زیادی دارند. هر دوی این گروه‌های تروریستی از عنصر ترورهای کور برای گرفتن تلفات بیشتر از مردم استفاده می‌کنند. اینها اصلاً براشون مهم نیست که در این جمعیتی که ترور کور را در آن انجام می‌دهند، زن باشه بچه باشه پیر باشه جوان باشه، هدف غایی این گروه‌های تروریستی هر دوی این گروه‌های تروریستی فقط گرفتن تلفات بیشتر هست.

 


سخنرانی فرمانده ارتش آزادیبخش ملی ایران
نوروز ۱۳۷۹

عملیات مجاهدین و تشبثات دشمن
سرکرده سپاه پاسداران (رحیم صفوی) در روز ۲۷ اسفند به تلویزیون آمد تا بگوید هنوز زنده است و از خمپاره‌ها فعلاً جان به در برده است. خودش بیلان می‌داد که مجاهدین در سال۷۸ مجموعا ۱۱۶ «عملیات» و «تجاوز مرزی با خمپاره» (!) داشته‌اند.
ولی‌فقیه از خمپاره‌باران مقر ستاد و فرماندهی کل سپاه پاسداران به‌عنوان نیروی اصلی حافظ رژیم ولایت، به لرزه افتاده بود و آن را «هشداری جدی نسبت به طرح‌های خطرناک دشمن غدار» و باعث «ایجاد ناامنی ملی، توصیف کرد. منظورش ناامنی رژیم آخوندی است که آن را ناامنی ملی توصیف می‌کند. معلوم نیست چرا مجلس اینها، مجلس شورای اسلامی است ولی ناامنی‌شان ملی است!
از جانب مقاومت ایران متعهد و ملتزم می‌شویم اگر کسی از ما، مرز سرخ آسیب رساندن به غیرنظامیان و افراد بیگناه را عمدا ”یا سهوا“ نقض کند، برای محاکمه و مجازات در هردادگاه بین‌المللی و حتی پرداخت غرامت و جبران مافات آمادگی دارد. زیرا دلیلی ندارد که یک رزمندهٔ آزادی و مجاهدی که جانش را برای آزادی خلق و میهنش کف دست گرفته حتی فکر حمله و هجوم و رساندن کمترین آسیب به هموطنانش را در ذهن و ضمیر داشته باشد، چه رسد به‌قتل و جرح آنان. حالا خامنه‌ای و خاتمی و رفسنجانی هم اگر ریگی به کفش ندارند، جواب بدهند که آیا آنها هم بازدید هیأتهای بین‌المللی و تحویل جنایتکاران و دژخیمان را به داوری بین‌المللی میپذیرند؟ هرگز نخواهند پذیرفت.

 

خبرگزاری حکومتی انتخاب- ۱۸ دی ۱۴۰۲
خاطرات هاشمی رفسنجانی ۱۸ دی ۱۳۷۹
امروز هم برای چندمین بار چند خمپاره در منطقه ونک منفجر شد
و مجاهدین مسئولیت آن را به عهده گرفتند و گفتند
هدف ستاد ناجا (فرماندهی نیروی انتظامی) بوده است
منبع: خبرگزاری انتخاب (رژیم): ۱۸آذر ۱۴۰۲

خاطرات هاشمی رفسنجانی

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/df5c27f4-3551-4e08-bd47-54922eaa3e2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات