728 x 90

پنتاگون: کشتی جنگی آمریکا حمله موشکی و پهپادی از یمن به سمت اسراییل را خنثی کرد

کشتی جنگی آمریکایی
کشتی جنگی آمریکایی

رویترز روز پنجشنبه ۲۷مهر به‌نقل از پنتاگون خبر داد که کشتی جنگی آمریکا سه موشک و چند پهپاد که از یمن به سمت اسراییل پرتاب شدند را سرنگون کرد.
پنتاگون روز پنجشنبه اعلام کرد که یک کشتی جنگی آمریکا سه موشک و چندین پهپاد را در شمال دریای سرخ سرنگون کرده و افزود که آنها احتمالاً به سمت اهدافی در اسراییل در حرکت هستند.
سخنگوی پنتاگون در یک کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: «ما نمی‌توانیم به‌طور قطع بگوییم که این موشکها و پهپادها چه هدفی را هدف قرار می‌دادند، اما آنها از یمن، به سمت شمال در امتداد دریای سرخ و احتمالاً به سمت اهدافی در اسراییل پرتاب شدند».


خبرگزاری رویترز هم‌چنین خبر داد: دو منبع امنیتی گفتند که هواپیماهای بدون سرنشین و موشکها شامگاه پنجشنبه پایگاه هوایی عین الاسد را که میزبان نیروهای آمریکایی و دیگر کشورهای بین‌المللی در غرب عراق است، هدف قرار دادند و صدای انفجارهای متعدد در داخل این پایگاه شنیده شد. پایگاه هوایی عین الاسد در غرب استان الانبار واقع شده است.


رویترز هم‌چنین نوشت: وزیر خارجه اردن روز پنجشنبه گفت این کشور بیم آن دارد که بدترین اتفاقات در جنگ غزه رخ دهد و هیچ نشانه‌ای از موفقیت در تلاش‌ها برای کاهش تنش وجود ندارد.

ایمن صفدی در سخنانی در یک کنفرانس مطبوعاتی با همتای آلمانی خود گفت که جنگ عواقب فاجعه‌بار خواهد داشت و بر حفاظت از منطقه در برابر خطر گسترش آن تأکید کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98fcea36-655d-4af3-af37-5dfe2008db44"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات