728 x 90

پست حسین داعی‌الاسلام: ادعاهای جدید مزدور نفوذی ایرج مصداقی

حسین داعی‌الاسلام
حسین داعی‌الاسلام

پست جدید حسین داعی‌الاسلام (۱۹مهرماه) در شبکه ایکس:

مزدور کثیف نفوذی ایرج مصداقی پس از جا زدن اربابانش مقیسه و پورمحمدی حتی از حضور آنلاین در دادگاه دژخیم نوری که بر سر این مزدور آوار شده است کماکان به مضحک‌ترین صورت که هیچکس خریدار نشد، مدعیست نوار صوتی افشا شده مقیسه و رازینی در آبان ۹۸ توسط کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت هماهنگی دستگاه امنیتی رژیم با مجاهدین بوده است!

این ادعای مضحک، بسیار احمقانه می‌نماید. اما مزدور مستعمل راهی جز این ندارد زیرا اگر دادن نوار صوتی به مجاهدین توسط دستگاه امنیتی رژیم را کنار بگذارد، دیگر نمی‌تواند رسوایی مزدوری و شکست پروژه‌یی را بپوشاند که وزارت بدنام می‌خواست از طریق او علیه مجاهدین و جنبش دادخواهی به اجرا بگذارد. مکمل این گریزگاه، پناه بردن به اصطبل سلطنتی است!

مزدور کثیف نفوذی در ۷ مهر نوشته بود «تأکید کردم که خط برخورد حمید نوری در پرونده و دادگاه، گفته‌های مقیسه خواهد بود. این ادعای من در دادگاه به اثبات رسید. حال مقیسه پرده‌ها را کنار زده و قرار است در ادامه همان خط روز ۱۰ اکتبر از طریق ویدئو در پرونده حمید نوری شهادت دهد».

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5764b121-b703-4b6e-8bd7-689c980f8d50"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات