728 x 90

پزشکیان: ما در لبهٔ پرتگاه هستیم

پزشکیان عضو مجلس ارتجاع
پزشکیان عضو مجلس ارتجاع

پزشکیان، عضو مجلس ارتجاع دربارهٔ وضعیت بحرانی سیاست خارجی رژیم گفت: «این‌که صبح و عصر و شام فحش می‌دهیم مرگ بر فلانی، مرگ بر فلانی، خوب آنها هم میگویند مرگ بر خودتان، کدام مشکل ما را حل کرده؟! باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد».

عضو مجلس ارتجاع با طعنه به وزیر خارجهٔ رئیسی گفت: «وقتی شما کار را به یک آدم صفر کیلومتر تازه‌ وارد و آن هم از یک جای دیگر آمده واگذار می‌کنید» همین پیامدها را دارد. پزشکیان دربارهٔ وضعیت رژیم گفت: «ما در لبهٔ پرتگاه هستیم».

پزشکیان گفت: بعد جالب این است که دقیقاً همین‌جا می‌گویند که ما داریم کار خدایی انجام می‌دهیم اما نتیجه‌اش همین بی‌خدایی‌هایی می‌شود که در ممکلت درست می‌شود.

ما در پرتگاهیم، باید وحدت و انسجام داخلی ایجاد کنیم، وحدت و انسجام داخلی مال یک گروه، یک دسته و یک جناح نیست (خبرگزاری حکومتی ایلنا اول بهمن).

 

حمید ابوطالبی، مشاور سیاست خارجی رئیس‌جمهور پیشین رژیم آخوندی هم سیاست خارجی نظام را تشریح کرد و گفت: «نظام و غرب وارد بحرانی عمیق و چالشهایی ویژه شده‌اند؛ رابطه نظام و اروپا هم در همان مسیری است که شبیه رابطه ایران و آمریکا شود. این امر نتیجه سیاست‌ورزیهای یک‌سال و اندی اخیر در داخل و خارج و در رابطه با اروپا و بی‌توجهی به تبعات برهم زدن توازن استراتژیک منطقه‌یی است».

ابوطالبی افزود: «باید پذیرفت که صفتها و نسبت‌های نهفته‌شده در رویکردهای تند مقامات عالیرتبه غربی هر گونه تخاصم و تهاجم به نظام را در افکار عمومی جهانیان عادی کرده است».

مشاور رئیس‌جمهور پیشین رژیم در مورد نقش روسیه هم گفت: «روسیه نیز در تلاش است با برهم زدن نقش منطقه‌یی نظام، موقعیت تازه‌یی برای خود ایجاد کند و می‌کوشد اروپا را نیز در غیاب آمریکا آرام آرام از معادلات خارجی ایران حذف کند».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1d7e615-96a9-45b8-9c1e-019911029e78"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات