728 x 90

پرده‌برداری جلاد قتل‌عام و رئیس قضاییه جلادان از ریل‌گذاری خامنه‌ای علیه مجاهدین

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی جلاد قتل‌عام ۶۷
آخوند جلاد ابراهیم رئیسی جلاد قتل‌عام ۶۷

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، رئیس قضاییه جلادان سه‌شنبه ۱۳خرداد در برنامه‌ای در تلویزیون رژیم از ریل گذاری خامنه‌ای علیه مجاهدین به موازات انقباض و سرکوب پرده‌برداری کرد و گفت: جوانان امروز مجاهدین را نمی‌شناسند، خیلی هم معرفی نشدند، اینها داعشی‌های سال۶۰ بودند. همان خون‌ریزی‌ها، ۱۷هزار نفر خیلی مسأله روشنی هست.

متأسفانه یک سؤال جدی این است که چطور اینها را از لیست درآوردند، قهرمان مبارزه با مجاهدین خمینی و کسانی مثل لاجوردی هستند.

اینها کسانی هستند که به هیچ‌وجه نباید به اینها امام مجال می‌دادند، اقدامات سپاه، کمیته‌ها و دادگاهها علیه مجاهدین در جهت ایجاد امنیت بود.

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی ۱۳خرداد ۹۹ گفت:

«ببینید منافقین داعش اگر بخواهیم تعبیر کنیم، چون جوانان امروز منافقین را نمی‌شناسند کی هستند اینها، چون اینها یک مقدار اتو کشیده شدند.

مجری: و خیلی هم معرفی نشدند.

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی: «تو اروپا اتو کشیده خودشان را عرض شود که جلوه می‌دهند. اینها داعشیهای سال۶۰ بودند. همان خون‌ریزی‌ها، پوست از سر مردم کندن‌ها. ۱۷هزار نفر خیلی هم مسأله روشنی هست. متأسفانه یک سؤال جدی این است که چطور تروریستهایی که تا دیروز توی لیست سیاه قرار داشتند، هم از ناحیه اروپاییها هم از ناحیه آمریکایی‌ها، اینها جزو تروریست‌ها و لیست سیاه شناخته شدند، چطور به‌خاطر زد و بندهای سیاسی اینها را از لیست سیاه درآوردند و الآن دارند با اینها همکاری می‌کنند و به اینها پناه دادند. ما جریان منافقین را بشناسیم که امام خوب اینها را شناختند خوب اینها را نباید بهشان مجال داد. امام تا زمانی که به‌قول خودشان کوچکترین احتمالی می‌دادند که اینها بازگشت کنند و اینها بیایند به دامن ملت، نسبت به اینها در واقع لطف داشتند، در واقع قهرمان مبارزه با نفاق امام بزرگوارند و کسانی مثل شهید لاجوردی که خوب جریان نفاق را شناخت، کسانی مثل شهید کچویی و بسیاری از این عزیزان که خوب شناختند جریان نفاق را. در جریان لبنان و فتنه لبنان اینها رسماً برای اسرائیلیها کار می‌کردند و برای سازمانهای جاسوسی اسرائیل. یعنی بدترین و زشت‌ترین کارها را علیه ملت ایران اینها مرتکب شدند. اینها کسانی هستند که به هیچوجه نباید به اینها امام مجال می‌دادند و امام خوب اینها را می‌شناختند و در واقع آنچه می‌شود گفت، تجلیل از مقام امام که جریان نفاق را و پلیدی را خوب شناختند و خوب در این رابطه عمل کردند و عزیزانی بسیاری که در این رابطه چه در سپاه، چه در کمیته‌ها، چه در دادگاههای انقلاب و چه در بخشهای مختلف انصافاً آنچه که در رابطه با مبارزه با منافقین انجام دادند، همه‌اش در جهت ایجاد امنیت برای مردم و برای جامعه بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db89c094-0158-4645-bbe7-28619539425e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات