728 x 90

پاسدار کوثری: با این‌که خمینی قطعنامه را پذیرفت ولی مجاهدین فراتر از روزهای اول به جنگ آمدند و گیلانغرب و سرپل‌ذهاب را گرفتند

عملیات فروغ جاویدان
عملیات فروغ جاویدان

عملیات کبیر فروغ جاویدان آن‌چنان لرزهٔ سرنگونی بر ارکان دیکتاتوری ولایت فقیه افکند، که طی این سالیان که از آن می‌گذرد، آخوندها در هر سالگرد از یاد آن شرایط به خود می‌لرزند و به گوشه‌هایی از آن عملیات بزرگ اعتراف می‌کنند.

با نزدیک شدن سالگرد عملیات کبیر فروغ جاویدان پاسدار کوثری عضو مجلس ارتجاع: با این‌که خمینی قطعنامه را پذیرفت ولی مجاهدین فراتر از روزهای اول  به جنگ آمدند و گیلانغرب و سرپل‌ذهاب را گرفتند. خمینی و خامنه‌ای گفتند باید به سوی جبهه‌ها حرکت کنیم.

کوثری:

بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ که این روزها باید بگوییم سالگرد این پذیرش قطعنامه هستش سی و چهار سال پیش منافقین کوردل که خیال می‌کردند که مردم عزیز ما ولایت فقیه را رها کردند و به تعبیر و نظر بعضی از مسئولان آنوقت که مردم از جنگ خسته شده‌اند امام فرمودند که و همین‌طور مقام معظم رهبری که اون موقع رئیس جمهور بودند در آن زمان فرمودند که باید به سوی جبهه‌ها حرکت بکنیم با این‌که حضرت امام قطعنامه را پذیرفت ولی اونها آمدند باز تهاجم خودشان را فراتر از روزهای اول جنگ طوری که شهر گیلانغرب و سرپل‌ذهاب را اشغال کردند در صورتی که در روزهای اول جنگ نتوانسته بودند. (خبرگزاری مجلس رژیم ۲مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ecdf2dd7-a071-4b2f-b71d-96e2bd9e5f80"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات