728 x 90

پاسدار قالیباف: ما باید در مذاکرات بمانیم و آن را پیش ببریم

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع گفت: دیگر این سؤال که در مذاکرات برجام بمانیم یا نمانیم مطرح نیست ما باید در مذاکرات بمانیم و آن را پیش ببریم.

مجلس ارتجاع روز یکشنبه ۸اسفند برای بررسی مذاکرات وین جلسه غیرعلنی تشکیل داد. علیرضابیگی عضو مجلس رژیم، پس از پایان این جلسه گفت که در این جلسه قالیباف گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات وین ارائه داد و گفت: دیگر این سؤال که در مذاکرات بمانیم یا نمانیم مطرح نیست، ما باید در مذاکرات بمانیم و آن‌را پیش ببریم. در این انتفاع اقتصادی حفظ ساختار هسته‌یی ایران بر هر چیز دیگری تقدم دارد یعنی این طور نیست که ما بگوییم سود اقتصادی ببریم و از سوی دیگر ساختار هسته ایمان را از بین ببریم.

این عضو مجلس ارتجاع افزود: قالیباف در جلسه غیرعلنی هم‌چنین گفت: در مذاکرات بخشی از خواسته‌های ما برآورده شده اما هنوز موضوعات حل نشده‌ای وجود دارد که بیشتر به تضمینها باز می‌گردد، بحث پادمان است باید حل و فصل شود و علامت سؤالهایی که بر روی فناوری هسته‌یی ما وجود دارد برطرف شود و تحریم‌ها به‌خصوص تحریم‌های هسته‌یی برداشته شود. مذاکرات هنوز نهایی نشده و نتیجه مذاکرات باید مراحل تصویب و تأیید را در ساختارهای نظام طی کند.(خبرگزاری نیروی تروریستی قدس - تسنیم ۸اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e463e86a-c665-42d0-bdbf-21ac725f0b81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات