728 x 90

پاسدار قالیباف: طعم شیرین جشن مراسم تحلیف رئیس‌جمهور به تلخی گرایید

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف رئیس مجلس رژیم
طعم شیرین جشن مراسم تحلیف رئیس‌جمهور به تلخی گرایید

اینجانب اعلام می‌کنم مجلس خواستار واکنشی بازدارنده با حفظ منافع ملی است

پاسدار قالیباف ـ مجلس ارتجاع ـ ۱۴مرداد ۱۴۰۳:

طعم شیرین جشن مردم‌سالاری دینی که در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور شریف ما متبلور شد با شهادت فرماندهان عملیاتی و سیاسی محور مقاومت به تلخی گرایید مخصوصاً که یکی از این شهیدان یعنی شهید اسماعیل هنیه مهمان عزیز ما بود و در خانه ما به‌شهادت رسید... ... اینجانب اعلام می‌کنم مجلس شورای اسلامی خواستار واکنشی بازدارنده با حفظ منافع ملی است تا خون‌خواهی در خور شأن مهمان شهید ما صورت گیرد و از تصمیمات مسئولان ذی‌ربط برای زمان، نوع و چگونگی واکنش به تعرض صورت گرفته حمایت کامل می‌کند.

 

آخوند رحیمی معاون دستگاه قضاییه رژیم اعلام کرد: دادستان کل دستور داد کسانی که در ماجرای ترور هنیه قصور داشتند یا به‌عنوان عامل نفوذی از آنها استفاده شده، شناسایی و دستگیر شوند.

آخوند رحیمی افزود: این‌که اسراییل در این ترور از عوامل نفوذی و عامل انسانی و جاسوسی استفاده کرده یا مستقیم این جنایت را انجام داده در حال بررسی است (خبرگزاری فارس رژیم: ۱۴مرداد).

 

سایت حکومتی عصر ایران روز ۱۴مرداد نوشت: عامل ترور اسماعیل هنیه، نه تنها می‌دانسته او در این ساختمان و این اتاق است، بلکه این را هم می‌دانسته که او در لحظه شلیک، در اتاقش بوده و نه مثلا در سالن و حمام و اتاقهای دیگر و محوطه. این نکته باید به‌طور دقیق واکاوی شود.

این منبع می‌افزاید: برخی اکانتها در ایران و لبنان و اسراییل در حال انتشار این گزاره هستند که هنیه و محافظش از طریق سیگنال موبایل یا واتس‌اپ‌شان ردیابی شده‌اند. انتشار چنین مطالبی برای رد گم‌کنی صورت می‌گیرد. از کی تاکنون موبایل و واتس‌اپ، علاوه بر ساختمان محل اقامت، شماره طبقه و اتاق و پنجره را نشان می‌دهند؟!

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d8117df-2ac6-437c-b8d2-44fc708516b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات