728 x 90

پاسدار قالیباف: در اداره کشور کارنامه قابل قبولی نداریم

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

قالیباف رئیس مجلس رژیم با اعتراف به اقتصاد فروپاشیده و فساد و ناکارآمدی سران حاکمیت در مورد موضوع «ارز ترجیحی» گفت: با ۸۰درصد اقتصاد دولتی و این همه مشکلات در حوزه تبیین هم بدرستی نتوانستیم کار کنیم.

قالیباف روز سوم آبان در [پنجمین اجلاس سراسری استادان شبکه تربیتی بسیج ضدمردمی در مشهد گفت: میزان اعتبار تخصیص ارز ترجیحی در سال۱۴۰۰ به پایان رسیده و دولت طبق قانون بودجه دیگر ارزی برای تخصیص ندارد، از سوی دیگر فرآیند تنظیم بودجه سال آینده نیز توسط سازمان برنامه و بودجه کلید خورده است، به این ترتیب دولت سیزدهم در آستانه یک تصمیم بزرگ درباره آینده ارز ترجیحی قرار دارد و این تصمیم باید هر چه زودتر گرفته شود...
وی افزود: با ۸۰درصد اقتصاد دولتی و این همه مشکلات در حوزه تبیین هم بدرستی نتوانستیم کار کنیم.
... مثلا برای 7قلم کالای اساسی طی ۳سال گذشته ۴۲۷هزار میلیارد تومان سوبسید دادیم ولی نه کالای ارزان دست مردم رساندیم و نه قیمتها را نگه داشتیم و پول‌ها هم خرج شد، پس در اداره کشور کارنامه قابل قبولی نداریم.

وی با ابراز ترس و نگرانی از شرایط، امنیت نظام را «اولویت نخست‌» قرار داد و افزود: ... امروز در فتنه رسانه اگر دقیق و هوشمندانه و با عقلانیت انقلابی و اخلاق بجنگیم، پاداش آن کمتر از عملیات‌های دوران دفاع‌مقدس نیست. در دوران دفاع‌مقدس جنگ و تکلیف ما روشن بود ولی امروز، دشمن با سبک دیگری به جنگ ما آمده است... (روزنامه حکومتی وطن امروز ۴آبان).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6acbf44f-10cd-43a0-953b-17d3aed2e0bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات