728 x 90

پاسدار شریعتمداری: در سال ۶۰ در فاصله تقریباً دو ماه رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس قوه قضاییه و چندین وزیر کشته شدند

شریعتمداری
شریعتمداری

پاسدار حسین شریعتمداری سرپرست کیهان خامنه‌ای

در سال ۶۰ در فاصله تقریباً دو ماه

رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس قوه قضاییه و چندین وزیر کشته شدند

هر یک از اونها به تنهایی کافی بود یک نظامی را سرنگون کند

 

نتیجه‌گیری مجری:

آن چیزی که من امشب از صحبت‌های حاج آقای شریعتمداری برداشت کردم

این بود که نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری باید از فیلترهای خاصی عبور بکنند

و باید مشی ر‌ئیسی را داشته باشند

 

پاسدار شریعتمداری - تلویزیون افق رژیم ۳خرداد۱۴۰۳:

شرایط امروز ما مثل همیشه شرایط بسیار خطیری است. ما عقبه‌های خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم از هر عقبه‌ای که عبور کردیم. انتخاب یک انتخاب دشوار است آسان نیست نه این‌که شدنی نباشد آسان نیست...

ابراهیم رئیسی برای نسل جوان ایرانی بازنمایی از چهره‌های اسطوره‌ای دهه ۶۰ بود رئیسی بدون آنکه شعار دهد بوی رجایی را به شامه مردم رساند و صبرش در مقابل طعنه‌ها و زخم زبانها یاد بهشتی را زنده کرد.

در سال ۶۰ در فاصله تقریباً دو ماه حالا چند روز بالاتر چند روز پایین‌تر رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر شهید رجایی شهید باهنر، رئیس قوه قضاییه دیوان عالی کشور شهید بهشتی، چندین وزیر، چندین نماینده مجلس و چندین مقام عالیرتبه نظام شهید شدند. توی فاصله دو ماه خب هر یک از اونها به تنهایی کافی بود یک نظامی را سرنگون کند.

مجری: آن چیزی که من امشب از صحبت‌های حاج آقای شریعتمداری برداشت کردم این بود که نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری که انشاالله در آینده‌ای نزدیک باید ثبت نام بکنند و از فیلترهای خاصی عبور بکنند باید مشی شهید رئیسی را داشته باشند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5601c8e8-5341-4f4b-8760-a036af789aed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات