728 x 90

پاسدار رحیم صفوی مشاور خامنه‌ای: برای جوانان زن بگیریم

رحیم صفوی
رحیم صفوی

پاسدار رحیم صفوی مشاور خامنه‌ای

برای جوانان زن بگیریم

مراسم مبتذل ازدواج ۴۴زوج در راهپیمایی ۲۲بهمن رژیم

 

پاسدار رحیم صفوی مشاور خامنه‌ای ۲۲بهمن ۱۴۰۱

پاسدار رحیم صفوی (سخنران راهپیمایی ۲۲بهمن در گرگان): رئیس جمهور کم خرد آمریکا جو بایدن در سوم نوامبر سال۲۰۲۲ در کالیفرنیا آمریکا در سخنرانی‌اش گفت ما ایران را آزاد خواهیم کرد و بعداً هم رئیس جمهور را رئیس جمهور ایران را تعیین کردند آن زن منافقه آدمکش را معرفی کردند همان منافقینی که دست‌شان به خون ۱۷هزار آغشته هست.

شما مردم هوشمند بدانید که در این حوادث اخیر ما در فضای مجازی شکست خوردیم دشمن‌ها ما را غافلگیر کردند، ما برخی از جوانان ما را که در فضای مجازی زندگی می‌کنند زندگیشان کف دستشان است، دنیا را از کف دستشان پیشرفتهای ایران را نمی‌بینند، عظمت ایران را نمی‌بینند، بعضاً تلویزیون ایران را هم نگاه نمی‌کنند.

واقعیت این است که امپراطوری رسانه‌یی بر ما مسلط هستند ما چه باید بکنیم با این فضا، تأثیر اصلی این فضای مجازی این فضای تغییر فرهنگی را چطوری، واقعیت این است که خوب بیش از ۵۰درصد جمعیت ما را جوانان تشکیل می‌دهد. بچه‌های خود ما هستند جوانهای ما هستند حالا سلیقه‌شان با ما متفاوت است. ولی با آغوش محبت فکرشان را درست بکنیم زن برایشان بگیریم...

 

در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن رژیم مراسم ازدواج ۴۴ زوج طبق رهنمودهای سرکرده سابق سپاه در منتهای ابتذال برای برگرداندن جوانان شورشگر به زندگی عادی و ترک مبارزه برگزار شد!

(تلویزیون شبکه سبز رژیم ۲۲بهمن ۱۴۰۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c127de64-c941-4b89-81cd-dea867c4a0ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات