728 x 90

پاسدار حاجی‌زاده: مجاهدین در دهه ۶۰ اعلان کردند وارد جنگ مسلحانه شدند، امروز بدون اعلان این اتفاق دارد می‌افتد

پاسدار حاجی زاده
پاسدار حاجی زاده

پاسدار حاجی‌زاده سرکرده هوافضای سپاه پاسداران خامنه‌ای

ما تا الآن بیش از ۳۰۰ جانباخته و شهید داریم

یک عده‌یی مجاهدین را به‌اصطلاح مظلوم می‌دانند

در یک دبیرستان دخترانه پرسیدم مجاهدین چقدر از ما ترور کردند؟ نمی‌دانند!

یکی دستش را بلند کرد گفت که ما چرا انتخابات نداریم؟

مجاهدین در دهه۶۰ اعلان کردند وارد جنگ مسلحانه شدند

امروز بدون اعلان این اتفاق دارد می‌افتد

کسی که کوکتل مولوتف در می‌آورد و اسلحه می‌آورد این جنگ است

 

پاسدار حاجی‌زاده سرکرده هوافضای سپاه پاسداران خامنه‌ای ۷آذر ۱۴۰۱

باید برداشت‌مان از دشمن یکسان باشه، یک عده‌یی آمریکا را دوست می‌دارند یک عده‌یی به پیام و پیغام و خواسته فراخوان عربستان سعودی لبیک می‌گویند، یک عده‌یی منافقین را به جای این‌که جلاد بدانند اینها را به‌اصطلاح مظلوم میدانند خب مسلم است نمیشه این باید برداشت یکسان داشته باشیم.

چند روز پیش با یک تعدادی از عزیزان دبیرستانی جلسه داشتم من سؤال کردم، گفتم منافقین چقدر از ما ترور کردند؟ نمی‌دانم نمی‌دانند بعد یکی‌شان دیگه همه اینها را صحبت کردیم یکی دستش را بلند کرد گفتش که ما چرا انتخابات نداریم؟ سردار چرا انتخابات نداریم؟ گفتم دخترم چرا انتخابات نداریم ما انتخابات داریم ما برای ریاست‌جمهوری انتخابات داریم برای مجلس گفت نه برای نظام!

شما نگاه بکنید چقدر سلاح توی این این اعتراض بود؟ یا این‌که سلاح این‌همه آمد بیرون این‌همه تیراندازی این‌همه کشته شدند از یعنی کشته‌سازی کردند همین الآن همین امروز صبح خبری که به من دادند توی اصفهان رفتند درب خانه یک بسیجی با کلت زدند.

می‌گوییم اغتشاش و ترور و ببینید یک اتفاقی افتاد کشور ما یک اعتراضی شروع شد ولی منافقینی که در دهه۶۰ کار سیاسی می‌کردند بعد آمدند با اعلام دیگه وارد جنگ فاز مسلحانه شدند اعلان کردند آمدند وارد جنگ مسلحانه شدند امروز بدون اعلان این اتفاق داره می‌افته این را باید متوجه باشیم چه شرایطی است اونی که دیگه می‌آید کوکتل مولوتف در می‌آورد و اسلحه می‌آورد چاقو در می‌آورد این‌که دیگه اعتراض نیست این دعوای خانوادگی نیستش این جنگ است.

(خبرگزاری حکومتی دانشجو ۷آذر)

حالا آمار جدید را من ندارم ولی بیش از ۳۰۰نفر تا الآن شاید جان‌باخته و شهید ما داریم بهترین بچه‌های این جامعه چرا؟ به‌خاطر این‌که دشمن را از خودی تشخیص ندادیم ما و این نتیجه‌اش این شد که این گرفتاری به‌وجود آمد.

در حوزه امنیتی دارند تلاش می‌کنند همین سلاحهایی که می‌آید داخل این ترورها این اقداماتی که دارند می‌کنند بالاخره دزدکی یک کارهایی دارند می‌کنند.

(سایت حکومتی تابناک ۷آذر ۱۴۰۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2798b57-aa36-48ee-84ff-c8fd02f8bf01"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات