728 x 90

پاسدار اشتری: مجاهدین در راستای براندازی نظام تمام توان خود را به‌کار گرفته‌اند

پاسدار اشتری
پاسدار اشتری

پاسدار اشتری سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی:

مجاهدین از هر شرایطی برای پیاده‌سازی برنامه‌های خود

و هدف قرار دادن افکار جوانان بهره می‌برند و اعتراضات را به اغتشاش تبدیل کرده‌اند

مجاهدین در راستای براندازی نظام تمام توان خود را به‌کار گرفته‌اند

 

خبرگزاری حکومتی ایلنا ۸آذر ۱۴۰۱:

اشتری فرمانده کل انتظامی به‌وقوع حوادث اخیر در کشور و آتش‌افروزی فتنه‌گران اشاره و خاطرنشان کرد: ‌ مجاهدین‌ و ضدانقلاب از هر شرایطی برای پیاده سازی برنامه‌های پوشالی خود و هدف قرار دادن افکار جوانان غیور ایران اسلامی بهره می‌برند از این‌رو با بهانه‌تراشی و سوء‌استفاده از شرایط پیش آمده اعتراضات را به اغتشاش تبدیل کرده‌اند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن عنوان کرد: منافقان کوردل ‌ به سرکردگی آمریکای جنایتکار در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را به کار گرفته‌اند این در حالی است که با هوشیاری مردم، اقتدار پلیس به‌عنوان حافظان نظم و امنیت و رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی توطئه دشمنان در نطفه خفه شد.

فرمانده کل انتظامی کشور هم‌چنین به امنیت محله محور نیز اشاره و عنوان کرد: بهره‌گیری از ۷۳۷ مؤسسه حفاظتی و مراقبتی (انتظام) با بیش از ۱۰۰هزار نفر پلیس یار (نگهبان مؤسسات انتظام) در بیش از ۱۲هزار نقطه در سطح کشور، بهره‌گیری از گشت رضویون برای کمک به تأمین امنیت در سطح محلات، بهره‌گیری از ظرفیت پلیس افتخاری و... . از جمله مواردی است که در خصوص امنیت محله محور انجام شده است.

(خبرگزاری حکومتی ایلنا ۸آذر ۱۴۰۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b089ee03-e1c5-434c-817c-5bd7bb6289a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات