728 x 90

پاسدار اشتری: دشمن با بکارگیری تمام توان و ظرفیت خود به‌دنبال براندازی نظام است

قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱
قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱

پاسدار اشتری سرکرده نیروی انتظامی چهارشنبه ۱۶آذر، با وارونه‌گویی و به زبان معکوس به عجز و درماندگی نیروهای سرکوبگر که در برابر پیشروی شورشگران و قیام‌آفرینان وارفته‌اند اعتراف کرد که بیش از ۷۰روز است که در برابر «فتنه‌گران حضور مقتدرانه (!)» مقابله می‌کنند.
وی با بیان این‌که نیروهای سرکوبگر در ادامه سرکوب و کشتار دیگر «‌خویشتنداری» نخواهند کرد در مورد سیلی جانانه دانشجویان و شورشگران به بناگوش نظام در بزرگداشت ۱۶آذر گفت:... خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" در فرمایشات خود اشاره و تأکید کرده‌اند که دانشجویان بایستی بتوانند حرف حق خود را در یک محیط آرام بیان کنند. .
وی با اشاره به عزم و جزم قیام‌کنندگان برای به زیر کشیدن نظام به خط و نشان کشیدنهای روش جاری دستگاه سرکوب روی آورد و افزود:... امروز دشمن به بهانه‌های مختلف با بکارگیری تمام توان و ظرفیت خود به‌دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است، این در حالی است که به لطف خداوند متعال و هدایتهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی و ایثارگری و پایمردی همکاران انتظامی (؟!) در سراسر کشور به‌عنوان حافظان امنیت و هم‌چنین وجود بسیج و سپاه دشمن در اهداف خود ناکام مانده است و پلیس با کسانی که موجبات ناامنی مردم را فراهم آورند و به جان، ناموس و مال مردم آسیب وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد و کسانی که به اموال و جان مردم آسیب می‌رسانند آشوبگر هستند و مجرم شناخته می‌شوند. (سایت حکومتی انتخاب ۱۶‌آذر). 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/513ce7fe-d507-46ee-a9d8-7cc69fa78c7b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات