728 x 90

پاسخ مناسب جوانان و زنان دلیر به یاوه‌های حسین شریعتمداری درباره قیام

موسسه کیهان
موسسه کیهان

به گزارش خبرگزاریهای حکومتی (همشهری، عصر ایران و ...) روز شنبه ۹مهرماه و در ادامه تظاهرات سراسری مردم ایران که در این روز اوج تازه‌ای گرفته بود، معترضان اولین پاسخ مناسب خود را به حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در روزنامه کیهان که در روزهای گذشته معترضان را با عناوینی هم‌چون تروریست، اراذل و اوباش نام برده بود دادند و ساختمان این مؤسسه حکومتی را سنگباران کرده و شیشه‌های آنرا شکستند.

کیهان خامنه‌ای طی گزارشی از حمله به دفتر این روزنامه نوشته بود: «اوباش اجاره‌ای که طی روزهای گذشته در تجمعات سازماندهی شده، آموزش دیده و با برنامه به دنبال ایجاد اغتشاش بودند و اقدام به تخریب و آتش‌زدن اموال عمومی از شعب بانک‌ها گرفته تا ساختمان‌های اداری و انتظامی، خودروهای امدادی و شخصی کرده بودند، عصر دیروز با تجمع مقابل ساختمان موسسه کیهان ابتدا با پرتاب کوکتل مولوتف و استفاده از موانع بتنی بدنبال مسدود کردن خیابان بودند و سپس با فحاشی و سردادن شعارهای تند علیه کیهان و حسین شریعتمداری مدیرمسئول آن، قصد ورود به ساختمان روزنامه را داشتند که با ممانعت نیروهای حراست موسسه و همچنین اقدام به‌موقع معاونت اطلاعات سپاه محمد رسول‌الله(ص) در اعزام نیروهای سپاه و بسیج، تنها به بخشی‌هایی از ساختمان موسسه آسیب رسانده و‌ گریختند».

 

شایان یادآوری است که شریعتمداری با خط و نشان کشیدن و لاف زدن برای جوانان دلیر با خام‌خیالی گفته بود که دو روزه این اعتراضات را جمع خواهند کرد. غافل از این‌که این قیام تا سرنگونی تمامیت رژیم ادامه خواهد داشت.

شریعتمداری درباره قتل مهسا امینی توسط گشت ارشاد رژیم هم گفته بود: «مگر چه اتفاقی است که درباره آن بزرگ‌نمایی می‌کنیم؟»

وی در جای دیگر نیز درباره قتل مهسا امینی گفته بود: «انتقام ناکام دشمنان از حماسه اربعین با اسم رمز گشت ارشاد»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23917465-ffaa-4571-a8f7-ae647934bc6e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات