728 x 90

پاسخ دانشجویان به بهادری جهرمی در دانشگاه فردوسی مشهد: بیشرف بیشرف - مهمون قاتل نمیخوایم

بهادری جهرمی
بهادری جهرمی

بهادری جهرمی سخنگوی دولت رئیسی جلاد روز پنجشنبه ۱۹آبان به دعوت بسیجیهای دانشگاه فرودسی مشهد در این دانشگاه حضور پیدا کرد. در پی حضور سخنگوی رئیسی جلاد در دانشگاه فردوسی مشهد، حراست مزدور دانشگاه درها را بسته و فقط به بسیجی‌ها امکان حضور در سالن را داده است. دانشجویان پشت درهای بسته علیه رژیم آخوندی و بهادری جهرمی شعار می‌دادند مهمان قاتل نمیخوایم.

در این جلسه که تعدادی از دانشجویان توانستند شرکت کنند خطاب به بهادری جهرمی شعارهای بیشرف بیشرف و هیز توی هرزه توی زن آزاده منم سر دادند.

بعد از اوج گرفتن قیام سراسری و وحشت رژیم آخوندی از خشم مردم و جوانان سخنگوی رئیسی تلاش کرده بود که به چند دانشگاه رفته و هر بار با واکنش دانشجویان معترض روبه‌رو شده است.

خبرگزاری حکومتی دانشجوی رژیم در این رابطه بخشهایی از سخنان دانشجویان معترض را منتشر کرده است.

یکی از دانشجویان دختر خطاب به بهادری جهرمی گفت: بنده به شخصه همین الان اعلام می کنم من یک دانشجوی ساده هستم و نه از قبل وقت گرفتم و نه می‌دانم بی بی سی، می می سی چی هست فقط به شرایط کنونی داخل کشورم اعتراض دارم و نه بیماری زمینه‌ای دارم نه میل به خودکشی دارم و نه کسی خصومت شخصی با من داره که فردا روز خبر مرگم بیاید و خانواده‌ام بگویند توی دانشگاه خودکشی کرد من میل به زندگی دارم و میل به زندگی در یک کشور آزاد و آزادی بیانی که بعدش گونی در انتظار ما نباشد.

دختر دانشجو در پاسخ به حرف بهادری که دم از آزادی بیان زد گفت:

اگر آزادی بیان هست ۱۸دانشجوی دستگیر شده دانشگاه فردوسی چرا دستگیر شدند؟

اگر آزادی بیان هست چرا ۳نفرشان هنوز آزاد نشدند. اگر آزادی بیان هست چرا آزاد شده‌ها را که گفتند باشه شما بیگناه هستید آزاد می‌کنیم را ستاره‌دار کردید. این آزادی بیان است که من از این سن بروم پایین ممنوعیت نداشته باشم. مادرم به من صدها بار به من گفت رفتی حرف نزن که به خانه نمی‌رسی، چرا این ترس را در دل خانواده‌ها گذاشتید؟ (دست زدن)

(شعار دانشجویان خطاب به بهادری: بی شرف بی شرف)

دانشجوی دختر: دوستان گوش بدهید شما که شکر خدا دست به توجیه مسئولان نظام همیشه خوب بوده و هست چه توجیهی برای ۱۵۰۰کشته آبان ۹۸ دارید؟

 

غیر از آبان ۹۸ چه توجیهی برای بی‌آبی بلوچستان دارید لابد آن هم تقصیر غرب بوده.

شعار دانشجویان: مرگ بر دیکتاتور

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3928f86-1e45-4ecc-9d2b-a90d30a321cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات