728 x 90

پاسخ جوامع ایرانیان به قضاییه جلادان

جوامع ایرانیان
جوامع ایرانیان

پاسخ جوامع ایرانیان به قضاییه جلادان

آخوندک قاضی - تلویزیون شبکه خبر ۲۱ تیر ۱۴۰۳

از این پس چنان‌چه ایرانیان مقیم خارج از کشور به دعوت از متهمین یا سازمان متهم این پرونده در هر کجای دنیا چه در مقابل کنسولگریها سفارتخانه‌ها مراکز فرهنگی یا هر مرکز دیگری در خارج از کشور به دعوت متهمین این پرونده و یا متهم ردیف اول شخصیت حقوقی آن میتینگی تشکیل دهند و حاضر شوند... ... رئیس این دادگاه از دادستان محترم کل کشور می‌خواهد از وزیر امور خارجه می‌خواهد از این پس چنان‌چه ایرانیانی در خارج از کشور به دعوت متهمین این پرونده در هر کجایی حاضر شوند به‌معنای هواداری از تشکیلات سازمان مجاهدین خلق قابل تعقیب در این دادگاه می‌باشند... ... هر نوع هواداری حمایت از این متهمین از سوی این دادگاه به‌معنای مواجهه با جرم جدیدی بوده... ... من توجه می‌دهم... ... امروز سازمان مجاهدین خلق ایران و ۱۰۴ متهم برابر کیفرخواست در شعبه یازدهم کیفری در حال رسیدگی است... ... لذا از این پس شرکت در میتینگ آنها در هر نقطه‌ای در خارج از ایران... ... دادگاه مکلف به اقدام قانونی در برابر آن می‌باشد.

 

 

گزیده‌یی از بیانیه‌ها خطاب به بیدادگاه ارتجاع

جوامع ایرانی ـ کانادایی هوادار مقاومت ایران

ترسی که سرتا پای رژیم منحوس آخوندی را از تظاهرات ایرانیان در هزاران کیلومتر دورتر از خاک میهن فرا گرفته، نشان داد که (این تظاهرات) آدرس تنها هماورد این رژیم در داخل و خارج ایران و آلترناتیو واقعی آن است. برای ما افتخار بزرگی است که در این نبرد در سمت مردم به ستوه آمده ایران و برای استقرار یک جمهوری دموکراتیک که بساط دین‌فروشی و شیادی شما دین‌فروشان را برای همیشه جمع خواهد کرد ایستاده‌ایم.

خطاب به این آخوندک شیاد می‌گوییم همان‌طور که با همت و تلاش شبانه‌روزی ایرانیان آزاده در کانادا سپاه جهل و جنایت را در لیست سازمانهای تروریستی کانادا قرار دادیم و عزم جزم داریم همه فضولات پرتاب شده به کانادا توسط این رژیم را یک به یک اخراج یا دادگاهی کنیم.

 

انجمن ایران آزاد و دموکراتیک، تورینو - ایتالیا

به بیدادگاه جهل و جنایت آخوندی موازی با فتوای قاضی سبک مغزش می‌گوییم:

مردم ایران انتظار آن روز را می‌کشند که تک‌تک این جنایتکاران را در دادگاههای خلق و بین‌المللی به دست عدالت بسپارند.

عظمت و شکوه کهکشان جهانی مقاومت ایران آن هم با شرکت بسیاری از جوانان پرشور از نسل جدید با فریادهای خودشان کلان ضربه مهلکی بر پیکر فرتوت فاشیسم دینی حاکم بر ایران وارد کرده که دچار هذیان و پریشان‌گویی شدند.

‌هم‌چنان‌که بیش از چهار دهه در میدانها و خیابانهای جهان ثابت کرده‌ایم سر سوزنی از سرنگونی نظام آدمخوار آخوندی کوتاه نمی‌آییم و تا استقرار حاکمیت جمهور مردم ایران با پرچم داری سازمان مجاهدین خلق ایران تا آخرین نفس ایستاده‌ایم.

 

انجمن علیه شکنجه و اعدام- هلند

رژیم حکم صادر کرده که علیه همه ایرانیان هوادار مجاهدین که در جلسات، تظاهرات و اجتماعات آنان شرکت می‌کنند، اقدامات قانونی انجام دهد و همه آنها را به ایران مسترد کند.

ما اعلام می‌داریم که بیش از پیش در جلسات و برنامه‌های مجاهدین شرکت خواهیم کرد. به رژیم و سران جنایتکارش نیز وعده می‌دهیم که روزی در تهران محاکمه خواهند شد و پاسخگوی جنایاتشان خواهند بود.

زنده باد آزادی، زنده باد مجاهدین خلق ایران!

 

بیانیه انجمن زنان علیه تبعیض جنسی ـ برمن آلمان

با درود به شهدای راه آزادی و با درود بیکران به کانون‌های شورشی دلیر که با عملیات‌های اختناق‌شکن خود کابوس سرنگونی را برای رژیم جلاد هر روز عینی‌تر و واقعی‌تر می‌کنند.

از پیش می‌دانستیم که این بی‌دادگاه فقط برای ایجاد رعب و وحشت در داخل، برای جلوگیری از استقبال جوانان دلیر به کانون‌های شورشی و در خارج از کشور برای گسترش ترور و تروریسم علیه تنها هماورد خود یعنی سازمان مجاهدین و ایرانیان آزاده و هواداران آن برپا شده است باید گفت: شتر در خواب بیند پنبه‌دانه. ما هواداران و پشتیبانان مجاهدین برای لاطائلاتی که رژیم از سر استیصال و درماندگی می‌گوید پشیزی ارزش قائل نیستیم و محکمتر از قبل، از حمایت و پشتیبانی خود از این سازمان فداکار و مصمم برای سرنگونی، ذره‌ایی کوتاه نخواهیم آمد و اعلام می‌داریم که: بجنگ تا بجنگیم

 

انجمن حمایت از معترضان در ایران – نروژ

در پی برگزاری شکوهمند کهکشان سالانه مقاومت ملی مردم ایران و حمایت اکثریت ۳۴ مجلس قانونگذاری و ۴۰۰۰ پارلمانتر از ۵۰ کشور جهان از برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم مریم رجوی برای یک ایران آزاد و دموکراتیک آینده رژیم آخوندی از کشورهای دیگر خواست که: «یا خودشان باید مجاهدین و هوداران آنها را محاکمه کنند و یا آنها را به ما مسترد کنند!

ما هم ضمن هم‌صدایی با سخنگوی مجاهدین اعلام می‌کنیم که تنها جواب مردم و معارضین ایران به حکومت آخوندی در آتش و در هر چه بیشتر شعله‌ور کردن آتش قیام و انقلاب نهفته است

 

انجمن دفاع از حقوق زنان ـ اسلو ـ نروژ

انجمن دفاع از حقوق زنان، به قاضی تبهکار رژیم زن‌ستیز آخوندی می‌گوید که ما صدبار بیشتر از گذشته، در تظاهراتها و گردهماییهای مقاومت ایران برای بستن سفارتخانه‌های جاسوسی خامنه‌ای و به لیست تروریستی بردن مافیای سپاه پاسداران، شرکت خواهیم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7208ece-8ab7-4f53-bde7-c809fc62c284"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات