728 x 90

پاسخ جوامع ایرانیان به قضاییه جلادان

جوامع ایرانیان
جوامع ایرانیان

پاسخ جوامع ایرانیان به قضاییه جلادان

 

آخوندک قاضی- ۱۹تیر ۱۴۰۳

از این پس چنان‌چه ایرانیان مقیم خارج از کشور به دعوت از متهمین یا سازمان متهم این پرونده در هر کجای دنیا چه در مقابل کنسولگریها سفارتخانه‌ها مراکز فرهنگی یا هر مرکز دیگری در خارج از کشور به دعوت متهمین این پرونده و یا متهم ردیف اول شخصیت حقوقی آن میتینگی تشکیل دهند و حاضر شوند... ... رئیس این دادگاه از دادستان محترم کل کشور می‌خواهد از وزیر امور خارجه می‌خواهد از این پس چنان‌چه ایرانیانی در خارج از کشور به دعوت متهمین این پرونده در هر کجایی حاضر شوند به‌معنای هواداری از تشکیلات سازمان مجاهدین خلق قابل تعقیب در این دادگاه می‌باشند... ... هر نوع هواداری حمایت از این متهمین از سوی این دادگاه به‌معنای مواجهه با جرم جدیدی بوده... ... من توجه می‌دهم... ... امروز سازمان مجاهدین خلق ایران و ۱۰۴ متهم برابر کیفرخواست در شعبه یازدهم کیفری در حال رسیدگی است... ... لذا از این پس شرکت در میتینگ آنها در هر نقطه‌ای در خارج از ایران... ... دادگاه مکلف به اقدام قانونی در برابر آن می‌باشد.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم: ۲۱تیر ۱۴۰۳)

 

گزیده‌ای از بیانیه‌ها خطاب به بیدادگاه ارتجاع

انجمن زنان ایرانی (پگاه) ـ اشتوتگارت

خامنه‌ای به‌خوبی می‌داند که دیگر نفس هایِ حکومتِ منحوسش به شمارش افتاده و در اوجِ استیصال و ناتوانی به ناچار خود را به در و دیوار میکوبد تا بتواند جلویِ روندِ سرنگونی را بگیرد.

خامنه‌ای و مزدورانش یک چیز را فراموش کرده‌اند و آن این‌که هوادارانِ سازمانِ مجاهدینِ خلق و شورایِ ملیِ مقاومت، با انتخابِ خود و با آگاهیِ کامل، قدم در این راه گذاشته‌اند و برایِ باورهایِ خود حاضر به پرداختِ بها هستند. دقیقاً بمانند تمامیِ سربداران و شهیدانِ این راه که سرِموضع ماندند و جان فدایِ میهن کردند.

ما به همراهِ نسلِ جوان و عاصی از جور و ظلمِ رژیمِ ضدِبشریِ حاکم بر میهنمان، اکنون بیش از هر زمانی به این یقین رسیده‌ایم که راهِ نجاتِ میهن، حمایت از سازمانِ مجاهدینِ خلق بوده و به این‌گونه تشبثاتِ رژیمِ رو به زوالِ خامنه‌ای کمترین اعتناعی نکرده و با عزمی صد برابر، مصمم‌تر از پیش همراه و هم رزمِ مجاهدین خواهیم ماند تا پیروزی.

 

جامعه ایرانیان مونیخ

در شرایطی که کانون‌های شورشی با ضربات کوبنده خود بر شعبه‌های قضاییه جلادان نشان دادند که خامنه‌ای از قیام و خشم و آتش خلق قهرمان و پیشتازانش گریزی ندارد، ما جامعه ایرانیان مونیخ، جمعی از ایرانیان آزاده و مبارز، حامیان شورای ملی مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران نه تنها از تهدید و ارعاب قضاییه جلادان مبنی بر شرکت در اجتماعات، هراسی به دل راه نمی‌دهیم بلکه عزم و رزم مان را در راه سرنگونی این حکومت فاسد جنایتکار صد چندان خواهیم کرد.

به سرکردگان حکومت آخوندی و قضاییه جلادان می‌گوییم

در راه آزادی مردم و میهن دربندمان

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

موجیم که آسودگی ما عدم ماست

 

انجمن پزشکان ایرانی در هلند

عظمای به گل نشسته تنها راه را مثل همیشه در تهدید و ارعاب می‌بیند و حتی به ایرانیان ساکن کشورهای غربی هم رحم نمی‌کند.

احکام وحشیانه قضاییه جلادان به دست ملیجکان خامنه‌ای محکوم است. تهدید و ارعاب کنید، روزنامه‌نگار و فیلم‌ساز بخرید، به دولتهای غربی التماس کنید و آتش جنگ‌افروزی را برای فرار از پاسخگویی روشن نگهدارید. اما خلق قهرمان ایران به پیشتازی کانون‌های قهرمان شورشی‌اش در جایی و زمانی که فکرش را هم نمی‌کنید حرف آخر را خواهند زد و مطمئن باشید که پرشورتر از هر زمان دیگر در تظاهرات و مراسم اپوزیسیون انقلابی برای سرنگونی شرکت خواهیم کرد.

 

انجمن حمایت از کودکان کار ـ هلند

ما جوانان ایران‌زمین به این رژیم درمانده هشدار می‌دهیم که: پیوستن جوانان ایران‌زمین به مقاومت ایران برای سرنگونی شما ملایان آغازیست برای پایان دیکتاتورها.

ما تهدیدهای تو خالی علیه جوانان و مردم ایران از طرف شما دیکتاتورهای حاکم بر ایران را محکوم می‌کنیم و منتظر محاکمه یکایک شماها در دادگاههای مردمی در ایران آزاد فردا خواهیم بود.

 

جوامع ایرانیان بلژیک

حضور شکوهمند دست‌افشان و پایکوبان دهها هزار ایرانی در گرمای طاقت‌فرسای برلین درست در فردای سیرک انتخابات قلابی رژیم مفلوک آخوندی پتک سهمگین دیگری بود بر فرق عظمای مفلوک ولایت، آن‌چنان‌که دوباره گیج و منگ شد و آخوندک دلقک دادگاه غیابی سیرک مضحک محاکمه ۱۰۴ تن از مجاهدان پا را از گلیم پوسیده ولایت فراتر گذاشته تهدید به نقض حریم حضور اشرف‌نشانان قسم خورده و پایدار، پا در رکاب فرمانده مسعود، در گردهماییهای مقاومت ایران به‌خصوص در مقابل سفارتخانه‌ها (لانه‌های تروریستی و جاسوسی و جنایات خارج کشوری رژیم) کرد. زهی خیال باطل، ترس را می‌بینید.

رژیم جهل و جنایت آخوندی حتی از گردهمایی، آکسیون چه برسد به تظاهرات ایرانیان آزاده با شاخص، نه شاه نه شیخ، ولو هزاران کیلومتر دورتر از بیت عظمای مفلوک ولایت هراس دارد.

مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی

درود بر کانون‌های قهرمان شورشی

 

انجمن کارشناسان ایرانی

به آخوندهای مرتجع شیاد ضدبشر و مزدورانشان می‌گوییم صبر کنید دادگاههای مردمی برای شما جنایتکاران در پیش است. ما هواداران مجاهدین و شورای ملی مقاومت عهد بسته‌ایم تا آخرین نفس تحت رهبری مسعود رجوی و مریم رجوی به همراه کانون‌های شورشی قهرمان و ملت ایران، تا سرنگونی حکومت جهل و جنایت آخوندهای مرتجع و استقرار جمهوری دموکراتیک و حق حاکمیت مردمی و به اجرا درآوردن ده ماده‌ای خانم مریم رجوی از مبارزه دست بر نداریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/263e6f44-6b7e-4fb1-8e90-ec66c93e6d73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات