728 x 90

پاسخ به وزارت بدنام اطلاعات درباره نوجوانان و «کودکان اشرف»

دکتر محمد ممَقانی
دکتر محمد ممَقانی

من دکتر محمد ممَقانی (جراح -دندانپزشک) در سال ۱۳۶۰ به مدت ۱۰ ماه به‌خاطر هواداری از سازمان پرافتخار مجاهدین خلق در اوین زندانی بودم و شاهد بسیاری از فجایع بودم. تیربارانها و شکنجه‌های وصف‌ناپذیر از جمله در مورد مجاهد شهید معصومه عضدانلو را به چشم دیدم و در مصاحبه با سیمای آزادی قسمتهایی از مشاهداتم را گفتم. در یک نیمه‌شب مرا بطوری اضطراری برای بستن فک شهید معصومه بالای سر او بردند. پاهای او تا زانو باندپیچی شده بود. به‌محض باز کردن دهانش، فک بالا به سمت پایین حرکت کرد و... . مدتی بعد نیز او را همرا ه با دهها مجاهد دیگر تیرباران کردند.

اکنون در پشتیبانی از فیلم‌سازی وزارت اطلاعات در مورد کودکان اشرف، انجمن نجات وزارت بدنام از طریق سایتهایش (از جمله به نام ”فراق“) ادعا کرده است که مجاهدین از طریق ”بخش داخله“ دهها تن دیگر از جمله فرزند مرا هم فریب دادند و به کمپ اشرف بردند. من در مصاحبه‌یی در سال ۱۳۸۴ در سیمای آزادی به همراه فرزندانم نحوه پیوستن خود را به سازمان پرافتخار مجاهدین شرح دادیم.

لازم دیدم در مورد پیوستن به مجاهدین و رفتن به اشرف با تمام خانواده، پس از فروش بخشی از دارائی‌هایم در ایران، و تقدیم آنها به سازمان، دو نامه را که در آبان سال ۱۳۷۹ نوشتم به اطلاع عموم هموطنان برسانم.

دکتر محمد ممُقانی ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

 

اسناد کمک مالی به مجاهدین - دکتر محمد ممقانی

اسناد کمک مالی به مجاهدین - دکتر محمد ممقانی

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90d6d2a4-fce9-4288-bec6-c2b41a365783"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات