728 x 90

پاداش ۱۰میلیون دلاری آمریکا در ازای دریافت اطلاعات درباره مقامات فرماندهی الکترونیک سایبری سپاه پاسداران

سایبری سپاه پاسداران
سایبری سپاه پاسداران

برنامه «پاداش برای عدالت»، وابسته به وزارت امور خارجه آمریکا، روز چهارشنبه ۱۷مرداد خبر از پاداش ۱۰میلیون دلاری برای هر گونه اطلاعات درباره شش تن از مقامات سپاه پاسداران مرتبط با گروه هکری «سایبر اونجرز» داد.
بر اساس خبر منتشر شده در حساب رسمی فارسی زبان «پاداش برای عدالت» میلاد منصوری، حمیدرضا لشگریان، حمید همایون فال، رضا محمدامین صابریان، محمدباقر شیرین‌کار، مهدی لشگریان، به‌دلیل عضویت در گروه هکری سایبر اونجرز و فعالیت‌های مخرب سایبری علیه زیرساختهای حیاتی آمریکا تحت تعقیب هستند.
اطلاعیه «برنامه پاداش برای عدالت» تأکید می‌کند که افراد مذکور از مقامات ارشد فرماندهی الکترونیک سایبری سپاه پاسداران بوده و از همگان خواسته است که اگر اطلاعاتی در مورد این مقامات سپاه، سایبر اونجرز یا افراد یا نهادهای مرتبط دارند، آن را به آدرس اعلام شده در اطلاعیه بفرستند.
سپاه پاسداران از سوی دولت آمریکا به‌عنوان یک سازمان خارجی تروریستی تعیین شده و در فهرست ویژه گروه‌های شناخته‌شده تروریستی بین‌المللی قرار گرفته است و تحت تحریم قرار دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/582ad6fc-7573-4aad-b85b-8122c26dff09"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات