728 x 90

ولید فارس: شواهد برای نامگذاری سپاه پاسداران به‌عنوان نهاد تروریستی

ولید فارس
ولید فارس

ولید فارس روز یکشنبه ۲۹بهمن در پستی در شبکه ایکس درباره ادعای آنالنا بربوک وزیر خارجه آلمان که گفته بود دادگاههای اروپایی برای نامگذاری سپاه پاسداران «شواهدی ندارند»، نوشت:

خانم آنالنا بربوک وزیر خارجه آلمان، شما ادعا کرده‌اید که دادگاههای اروپایی «شواهدی ندارند» مبنی بر این‌که سپاه پاسداران به‌عنوان ارگان رژیم ایران، اقدامات تروریستی در خاک اروپا یا علیه اروپایی‌ها انجام داده باشد.
- دادگاههای اروپایی گروهی از جمهوری اسلامی را پیدا کردند
مقامات و عوامل اطلاعاتی به‌عنوان مجرم توطئه و راه‌اندازی یک عملیات تروریستی پیچیده علیه تجمع گسترده در پاریس در سال ۲۰۱۸، هدف قرار دادن هزاران شهروند اروپایی، صدها قانونگذار و سیاستمدار اروپایی و آمریکایی، با هدف قتل‌عام تعداد زیادی از مردم. دادگاهها مقامات رژیم ایران که تا زمان مبادله با گروگانهای اروپایی بازداشت شده توسط تهران، در زندان سپری کردند، را محکوم کردند.
- مقامات اروپایی دریافتند که اطلاعات سپاه شهروندان اروپایی را به ایران ربوده، شکنجه کرده و به اعدام محکوم کرده‌اند.
- این کمیسیون اروپا است که مانع از نامگذاری سپاه به‌عنوان نهاد تروریستی توسط پارلمان اروپا شده است.
- آنچه در حال حاضر مورد نیاز است، جمع‌آوری سریع شواهد است که چرا کمیسیون اروپا مانع از انجام وظایف دادگاهها و قانونگذاران شده است...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d0b4458-1526-432a-bfc9-0d515dcb0cee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات