728 x 90

نماینده خامنه‌ای در نسیم‌شهر: می‌توانیم بگوییم حسن روحانی برادر داعش بود

اعتراضات در ایران
اعتراضات در ایران

سایت انتخاب رژیم روز چهارشنبه ۹آذر صحبت‌های علی حسینی نماینده خامنه‌ای و امام جمعه انتسابی در نسیم‌شهر را که در جمعه گذشته انجام شد منتشر کرد و او گفت: به من پیام دادند که گفتید روحانی پدر داعش بود، آمریکاییها پدر داعش بودند. اما ما می‌توانیم بگوییم حسن روحانی برادر داعش بود، باید انصاف را رعایت کنیم!

او با اشاره به تعطیلی مدارس و نمازهای جمعه در ایام شیوع کرونا اظهار داشت: در آن زمان چه گرگهایی برنامه‌ریزی کردند نمازجمعه تعطیل شود. روزی ۷۰۰نفر بر اثر کرونا می‌مردند، ولی روحانی دستش را بر ریش خود می‌کشید و می‌گفت تا برجام یک وتو امضا نشود، به ما واکسن نمی‌دهند. ولی آیت‌الله رئیسی میلیونها دوز واکسن وارد کرد و میلیونها دوز تولید کرد و میلیونها دوز صادر کرد.

این آخوند حکومتی خطاب به روحانی گفت: لعنت خدا بر تو و کسانی که در حزب تو حرکت می‌کنند. ملعون! لعنت خدا بر تو و تفکر خبیثت. این گرگها آسیب به کشور زدند.

زنان و مردان و جوانان شورشی باعث شده‌اند که وحشت مقامات از روند اوضاع اوج تازه‌ای بگیرد و با یکدیگر درگیر شوند و هر چه اوضاع انقلابی‌تر شود این موضوع شتاب بیشتری خواهد گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/18cc6f49-8a0f-4024-9aff-1fb81a50fa86"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات