728 x 90

وزیر دفاع آمریکا: در پاسخ به هر گونه تشدید درگیری در خاورمیانه اقدامات مناسب انجام خواهیم داد

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا

وزیر دفاع آمریکا: در پاسخ به هر گونه تشدید درگیری در خاورمیانه اقدامات مناسب انجام خواهیم داد

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز یکشنبه ۳۰مهر گفت که ایالات متحده در پاسخ به هر گونه تشدید درگیری بین اسراییل و حماس در خاورمیانه اقدامات مناسب انجام خواهد داد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: آستین ساعاتی پس از اعلام پنتاگون مبنی بر افزایش حضور نظامی خود در این منطقه، به ABC گفت: «اگر هر گروه یا کشوری به‌دنبال گسترش این درگیری و سوء‌استفاده از این وضعیت بسیار ناگوار است، توصیه ما این است که این کار را نکنید».

آستین افزود: ما حق دفاع از خود را حفظ می‌کنیم و در انجام اقدامات مناسب تردید نخواهیم کرد.

 

لوید آستین به تلویزیون ای.بی.سی گفت: همان‌طور که می‌دانید، اخیراً شاهد حملات موشکی و پهپادی علیه پایگاههایی هستیم که سربازان ما در سوریه و عراق هستند. . ما نگران تشدید احتمالی هستیم در واقع، آنچه می‌بینیم این است که چشم‌انداز تشدید قابل توجه حملات به سربازان و نفرات ما در سراسر منطقه است. و به همین دلیل، ما اقدامات لازم را انجام خواهیم داد تا مطمئن شویم که نیروهای ما در موقعیت خوبی هستند و از آنها محافظت می‌شود و ما توانایی پاسخگویی را داریم.

اکنون، این استقرار اضافی پیام دیگری را برای کسانی که به‌دنبال گسترش این درگیری هستند، ارسال می‌کند. همان‌طور که رئیس‌جمهور بایدن قبلاً گفت، و همان‌طور که از من شنیده اید، اگر هر گروه یا کشوری به‌دنبال گسترش این درگیری و سوء‌استفاده از این وضعیت بسیار ناگوار است که می‌بینیم توصیه ما این است اینکار را نکنید. ما حق دفاع از خودمان را محفوظ می‌داریم و در انجام اقدام مناسب تردید نخواهیم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0b03241-ae2f-4f9d-8fbd-405ad782f890"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات