728 x 90

وزیر خارجه رژیم در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه بلژیک: در چارچوب توافق قبلی آماده حل مشکل مربوط به زندانیان هستیم

اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی
اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی

وزیر خارجه رژیم در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه بلژیک:

در چارچوب توافق قبلی آماده حل مشکل مربوط به زندانیان هستیم

 

خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ گزارش کرد: «حجا لحبیب» وزیر خارجه بلژیک در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان درباره آخرین وضعیت روابط دو کشور و هم‌چنین همکاریهای کنسولی گفتگو کرده است.

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران امیرعبداللهیان با اشاره به ارزیابی غلط برخی طرفهای اروپایی در خصوص اغتشاشات اخیر در ایران، گفته است که روابط و مسائل دوجانبه نباید تحت تأثیر این محاسبات و ارزیابیهای غلط قرار گیرد. و رژیم در چارچوب توافق قبلی، خواهان حل مشکل زندانیان دو کشور است.

اشاره خبرگزاری سپاه به التماسها و امتیازات رژیم در رابطه با بلژیک برای آزاد کردن دیپلمات تروریست بمبگذار اسدالله اسدی است.

امیرعبداللهیان برای تسلی پاسداران و بسیجیان افزوده است که وزیر خارجه بلژیک گفت روابط فیمابین نباید تحت تأثیر سخنرانیها و مواضع نمایندگان مجلس بلژیک قرار گیرد.

یادآوری می‌کنیم که در دوم آذرماه امسال بیانیه ۱۲۵ پارلمانتر بلژیکی در حمایت از قیام ایران و محکومیت اقدامات سرکوبگرانه رژیم آخوندی منتشر شد که برای رژیم بسیار گزنده بود.

در این بیانیه با نقل‌قول از خانم مریم رجوی آمده بود که: «مردم ایران به‌ویژه زنان و جوانان برای سرنگونی رژیم و دستیابی به‌ آزادی قیام کرده‌اند. آنها از سرکوب وحشیانه آخوندها، خصومت با زنان تبعیض مذهبی و فقر به‌ستوه آمده‌اند».

بیانیه ۱۲۵پارلمانتر بلژیکی خاطرنشان می‌کرد که: تظاهر کنندگان در ایران شعار مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر سر می‌دهند.

بیانیه خاطرنشان کرده بود که کانون‌های شورشی مقاومت سازمانیافتهٔ مجاهدین خلق برای ایجاد جبهه‌های مقاومت در برابر سرکوب رژیم و برای سازماندهی و استمرار اعتراضات خطرات جدی را به‌جان می‌خرند

همزمان خانم الس وان هوف رئیس کمیسیون خارجی اعلام کرد مردم ایران خواستار تغییر رژیم هستند ما به‌طور کامل از آنها برای استقرار یک جمهوری دموکراتیک حمایت می‌کنیم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3fac1f7-afec-4c55-ac8b-dba60270535f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات