728 x 90

وزارت خزانه داری آمریکا فهرست جدید ۱۲۵ کشتی و نفتکش تحریم شده رژیم را منتشر کرد

کشتی  نفتکش رژیم  ایران - عکس از آرشیو
کشتی نفتکش رژیم ایران - عکس از آرشیو

وزارت خزانه‌داری آمریکا فهرست جدیدی از ۱۲۵کشتی و نفتکش مرتبط با خطوط کشتیرانی رژیم آخوندی را که به‌دلیل ارتباطتشان با فعالیت‌های منع تکثیر مورد تحریم‌های ثانویه قرار گرفته‌اند، منتشر کرد.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا روز دوشنبه با انتشار لیست جدید کشتی‌ها و نفتکش‌های رژیم آخوندی اعلام کرد تغییرات انجام شده به‌دلیل ارتباط این کشتی‌ها در فعالیت‌های منع تکثیر تسلیحات اتمی و هم‌چنین تحریم‌های جامع آمریکا علیه رژیم ایران طبقه‌بندی شده است. مبنای این تحریم قانون مبارزه با گسترش برنامه اتمی رژیم ایران است. (سایت خزانه‌داری آمریکا ۱۹خرداد ۹۹)

خبرگزاری رسمی رژیم آخوندی ایرنا روز۱۹خرداد۹۹ نوشت: «این اقدام آمریکا پس از آن انجام می‌شود که جمهوری اسلامی با نادیده گرفتن تحریم‌های آمریکا، پنج نفتکش خود را به ونزوئلا اعزام کرد. وزارت خزانه‌داری آمریکا برای این کشتی‌ها از «مقررات تحریم‌های مربوط به اشاعه سلاحهای کشتار جمعی» و «مقررات تحریم مالی رژیم ایران» استفاده کرده است».

همزمان خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) ۱۹ خرداد نوشت، روز دوشنبه خامنه‌ای در پیامی از نفت‌کش‌های اعزامی نظام به ونزوئلا قدردانی کرد و گفت شما کار بزرگی کردید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a4f50868-c8bc-41cd-b8a8-7a89508f84c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات