728 x 90

وزارت‌خارجه انگلستان: حسابرسی از رژیم ایران به‌دلیل فعالیت‌های شرورانه‌اش در سراسر جهان

وزارت‌خارجه انگلستان
وزارت‌خارجه انگلستان

وزارت‌خارجه انگلستان روز سه‌شنبه ۱۱مهر با صدور بیانیه‌یی ضمن محکوم کردن اقدام رژیم ایران در پرتاب ماهواره با موشکهای بالستیک اعلام کرد: «بریتانیا در کنار شرکای خود هم‌چنان متعهد به انجام همه گامهای دیپلماتیک برای جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به تسلیحات هسته‌یی و حسابرسی از این رژیم به‌دلیل فعالیت‌های شرورانه‌اش در سراسر جهان است».
در بیانیه وزارت‌خارجه انگلستان آمده است: «در ۲۷سپتامبر، رژیم ایران پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور-۳ را با استفاده از ماهواره‌بر قاصد اعلام کرد که از فناوری ضروری برای توسعه یک سامانه موشکی بالستیک دوربرد استفاده می‌کند.

رژیم ایران با وجود فراخوانهای مکرر شورای امنیت سازمان ملل برای توقف برنامه موشکی بالستیک خود این اقدام را انجام داده است. اقدامات رژیم ایران بار دیگر نادیده گرفتن محدودیت‌های بین‌المللی را ثابت می‌کند و تهدید جدی ایجاد شده توسط این رژیم برای امنیت جهانی را برجسته می‌کند.
بریتانیا در کنار شرکای خود هم‌چنان متعهد به انجام همه گامهای دیپلماتیک برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌یی و حسابرسی از این رژیم به‌دلیل فعالیت‌های شرورانه‌اش در سراسر جهان است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d863e40c-6cc4-4113-83a4-dbacbe51ca08"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات