728 x 90

وزارت بهداشت آلبانی چگونه کرونا را کنترل می‌کند؟

کنترل افزایش مبتلایان به کرونا در آلبانی
کنترل افزایش مبتلایان به کرونا در آلبانی

به گزارش آلبانین دیلی نیوز، وزارت بهداشت آلبانی روز چهارشنبه ۱۴ آبان‌ماه اعلام کرد در ۲۴ساعت گذشته با انجام ۱۷۲۵ آزمایش کرونا ۳۹۶مورد از ابتلای جدید شناسایی شد. طی همین مدت ۴نفر از بیماران جان‌باختند.

وزارت بهداشت آلبانی از شهروندان خواستار رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک صورت و شستن مرتب دستان برای مقابله با شیوع کرونا شد.

هم‌چنین بنا به گزارش تاپ چنل، ادی راما نخست‌وزیر آلبانی گفت دولت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بر اساس تصمیمات کمیته کارشناسان عمل می‌کند و به‌دنبال افتتاح بیمارستان شماره ۳ کووید۱۹ در هفته گذشته، بیمارستان شماره ۴ نیز آماده بهره‌برداری است.

گفتنی است که کشور کوچک آلبانی یکی از فقیرترین کشورهای اروپایی است اما در عین حال امکانات گسترده‌ای برای مهار کرونا اختصاص داده است. در حالی که در حاکمیت آخوندها؛ هر روز باید شاهد مرگ‌و میر شهروندان بیشتری باشیم و بیمارستانها به‌دلیل افزایش تصاعدی بیماران مبتلا به کوید ۱۹ بایستی در راهروی بیمارستانها خوابانده شوند و مرگ را انتظار بکشند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72ff7039-6148-488d-8b64-1c7ac3f2a4c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات