728 x 90

وزارت اطلاعات آخوندی و فضیحت شبکه‌ای از رابطین و عوامل اجرایی سازمانهای جاسوسی بیگانه

وزارت اطلاعات آخوندی و فضیحت شبکه‌ای از رابطین و عوامل اجرایی سازمانهای جاسوسی بیگانه
وزارت اطلاعات آخوندی و فضیحت شبکه‌ای از رابطین و عوامل اجرایی سازمانهای جاسوسی بیگانه

وزارت اطلاعات آخوندی

و فضیحت شبکه‌ای از رابطین و عوامل اجرایی سازمانهای جاسوسی بیگانه

«در چندین سازمان و دستگاه کشور»

اطلاعات بدنام آخوندی در یک فضیحت دیگر از یک شبکه گسترده همکاری و جاسوسی برای سرویسهای اطلاعاتی بیگانه در چندین سازمان و دستگاه کشور خبر داد.

(خبرگزاری فارس رژیم- سوم خرداد ۱۴۰۲)

 

تلویزیون رژیم-۲ خرداد ۱۴۰۲:

گوینده رژیم: وزارت اطلاعات از متلاشی کردن شبکه جاسوسی همکار با سرویس اطلاعاتی بیگانه خبر داد در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده در جریان تعقیب دائمی اهداف و اقدامات اطلاعاتی عملیاتی سازمانهای جاسوسی متخاصم مشخص شد این سرویس جاسوسی از میان ایرانیانی که به خارج رفت و آمد داشتند افراد دارای مسئولیت در مناصب مختلف یا دارای دسترسی به اطلاعات مهم در نهادهای حساس کشور و دارندگان تخصص های ویژه در رشته‌های مختلف را مورد رصد قرار می‌داد.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده پس از انتقال نام افراد هدف از طریق سرپلها و مرتبطان افراد وابسته به این سرویس‌ها در سامانه‌های اداری با استفاده غیرقانونی و غیرمجاز از پایگاههای داده‌ای که در اختیار داشتند اطلاعات موجود در آن پایگاهها پیرامون فرد استعلام شده را استخراج و به سازمان جاسوسی می‌رساندند

(شبکه خبر رژیم - سوم خرداد)

 

در اطلاعیه وزارت اطلاعات رژیم آمده است که سازمان جاسوسی بیگانه از طریق یک سرپل با متصدیان سامانه‌های اداری در چندین سازمان کشور در ارتباط بوده و اطلاعات آنها را تخلیه می‌کرده است. اما اکنون همه دست‌اندرکاران شبکه اعم از سرشبکه‌های داخلی، رابط ها و متصدیان سامانه‌ها بازداشت شده‌اند.

وزارت اطلاعات - فضیحت شبکه‌یی از رابطین و عوامل اجرایی سازمانهای جاسوسی بیگانه

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7fc5b2b-2a45-4bfd-b30d-a18ecf0b04b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات