728 x 90

وحشت کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع از «توهم احیای مجاهدین» علیه رژیم

حضور و سخنرانی خانم مریم رجوی در پارلمان ایتالیا
حضور و سخنرانی خانم مریم رجوی در پارلمان ایتالیا

وحشت کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع از «توهم احیای مجاهدین» علیه رژیم

 

  • نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس رژیم: نشست اخیر برخی از اعضای پارلمان ایتالیا با مریم رجوی در راستای این تفکر است
  • باید از ظرفیت روابط پارلمانی دولت یازدهم و گروه‌های دوستی با مجالس کشورهای مختلف برای جلوگیری از فعالیت مجاهدین استفاده کرد

خبرگزاری رسمی دولت رئیسی جلاد – ایرنا ۲۸تیر ۱۴۰۲:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: لزوم استفاده از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی برای شناساندن چهره مجاهدین به دنیا، ضروری است.

حسین نوش‌آبادی درباره نشست مریم رجوی با برخی از اعضای پارلمان ایتالیا گفت: دلیل این‌که مجاهدین به‌دنبال ارتباط گیری با برخی از نمایندگان پارلمانهای اروپایی هستند، این است که می‌خواهند با تنفس مصنوعی آنها را دوباره احیاء کنند.

نوش‌آبادی گفت: توهم احیای مجاهدین علیه جمهوری اسلامی توهمی است که برخی کشورهای اروپایی به آن دچار هستند و نشست اخیر برخی از اعضای پارلمان ایتالیا با مریم رجوی در راستای این تفکر است.

 

با این‌همه، عضو هراسان کمیسیون امنیت نظام به قدری از آنچه خودش برای تسکین سوزشهای رژیم آن را توهم می‌خواند نگران است که خواستار تحرک بیشتر دیپلماسی پارلمانی برای شناساندن ماهیت مجاهدین به سایر کشورها شد و گفت: باید از ظرفیت روابط پارلمانی دولت یازدهم و گروه‌های دوستی با مجالس کشورهای مختلف برای جلوگیری از فعالیت مجاهدین استفاده کرد.

عضو کمیسیون امنیت مجلس افزود: با فعال شدن دیپلماسی پارلمانی، نمایندگان پارلمانهای کشورهای اروپایی نسبت به مجاهدین آگاه می‌شوند و به این نتیجه خواهند رسید که حضور اعضای این گروهک در خاک اروپا به ضرر خود این کشورها نیز هست.

در پی اقدام چند نماینده مجلس ایتالیا در میزبانی از مریم رجوی در محل پارلمان این کشور، «جزوپه پرونه» سفیر ایتالیا به وزارت امور خارجه احضار شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/050e7f39-3055-4b66-90e8-3a242db27f9f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات