728 x 90

وحشت نمایندگان و مهره‌های خامنه‌ای در بسیج سراسری و مانور اقتدار رژیم رو به زوال به‌مناسبت سالگرد سرکوب قیام در ۹دی ۱۳۸۸

 بسیج سراسری و مانور اقتدار رژیم رو به زوال در شهرهای مختلف کشور
بسیج سراسری و مانور اقتدار رژیم رو به زوال در شهرهای مختلف کشور

آخوند حاجی صادقی نمایندهٔ خامنه‌ای در سپاه پاسداران

دشمنمان بداند ما پیرو مکتب حاج قاسم هستیم

 

مشهد ـ آخوند حاجی صادقی، نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران ۹دی ۱۴۰۱

امسال این گرامیداشت با سالهای گذشته و ۱۲سال گذشته تفاوتهای معنا داری دارد امسال ما نهم دی را فقط گرامی نمی‌داریم امسال نهم دی ماهیت عملی پیدا کرده

آن چنان رفتار خواهیم کرد که دل امام ما را شاد کند این نعمت اول (تکبیر/ الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسراییل)

ما با شما دشمن هستیم ما با آمریکا دشمنیم ما با رژیم اشغالگر دشمن هستیم ما می‌خواهیم سر به تن استکبار سر به تن اسراییل نباشد ما آمده‌ایم تا ریشه ظلم و ستم را بر کنیم (تکبیر الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار)

این روزها بعضی‌ها می‌گویند ما مکتب امام را داریم دیگر مکتب حاج قاسم چیه؟. . در سربازی ما پیرو دشمنمان بداند ما پیرو مکتب حاج قاسم هستیم

دیدن دشمن یعنی دشمن چهره خود را پنهان می‌کند با نفاق می‌آید با چراغ خاموش می‌آید مردم ما...چهره خبیث دشمن را می‌بینند

دستهای استکبار را مردم در این اغتشاشات دیدند بچه‌هایی ممکن است بازی خورده باشند دختر و پسر نادانی فریب خورده باشند اما فریاد ملت ما بر سر کارگردان اصلی فتنه‌گران اصلی، استکبار هست.

دشمن بداند امروز هم همان غیرت دینی کمر استکبار را می‌شکند (تکبیر / الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسراییل)

دشمن بداند اگر امروز مردم تحمل می‌کنند اگر می‌بینند که یک حرکتهایی انجام می‌دهند به بعضی از مقدسات جسارت می‌شود تحمل می‌کنند یادشان بیاید ۸۸ هم ۲۰۰روز تحمل کردیم... امروز هم مردم ما پیرو ولایت هستند.

مردم نگذاشتند هیچ کجا دست دشمن به فکر به اندیشه و به رهبری برسد این ولایت مداری باید روزبه‌روز با قوت با قدرت تقویت شود و این وظیفه همه ما به‌ویژه وظیفه خواص است که نشان بدهند امت مادامی که با ولایت پیوند دارد شکست ناپذیر هست (تکبیر / الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسراییل)

این اولین پیام است که به رهبری عرض می‌کنیم ما با تمام وجود ایستاده‌ایم ما با پیمانی که بستیم هستیم ما مانند یاران امام حسین در شب عاشورا هستیم (تکبیر / الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسراییل)

اما یک پیام هم حماسه ۹دی و امروز به نسل جدید دارد جوانها نوجوانها دهه هشتادی نوجوانان دهه نودی... جوانان عزیز مواظب باشید دشمن شما را هدف گرفته دشمن شما را مورد هجمه قرار داده...

مسئولان یک پیام هم حماسه۹دی به شما دارد سه تا خواسته ما از مسئولان داریم

یک- نسبت به ولایت مانند مردم سرباز باشید مسئولان شما هم نسبت به ولایت سرباز باشید

دو - مسئولان قدر دان این ملت باشید خدمتگزار این ملت باشید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنید

و سه - در برابر فشار و فضاسازی دشمن کوتاه نیایید

اما پیام آخری به تو ای آمریکا پیام آخری به رژیم اشغالگر پیام آخر به آل سعود پیام آخر به همه نوکران استکبار بدانید ما تا نابودی شما ما تا ذلت شما ایستاده‌ایم ما از انقلاب منا و نظام مان و شهدا مون هرگز کوتاه نمی‌آییم ما آماده‌ایم (تکبیر / الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسراییل)

 

بندرعباس

آخوند آقاجان‌پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع رژیم

همه به میدان آمده‌اند نظام سلطه با تمام مهره‌هایش به میدان آمد

مجاهدین به میدان آمدند

امروز روز آزمون است

 

 

بندرعباس ـ آخوند آقاجان‌پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع رژیم ۹دی ۱۴۰۱

امروز روز جنگ با دشمن است این جنگ به‌معنای واقعی جنگ احزاب است یعنی همه به میدان آمده‌اند نظام سلطه با تمام مهره‌هایش به میدان آمد منافقین روسیاه به میدان... امروز روز آزمون...

امروز سران آمریکا سردمداران زورگو اتحادیه اروپا همه اینها یک حرف می‌زنند و اون این است که بایستی خواسته‌های نامشروع ما را بپذیرید و ما هرگز زیر بار ذلت نمی‌رویم.

به سران نظام سلطه به سران رژیم اشغالگر قدس که اگر غلط اضافی بکنند، ما تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

شعار جمعیت: تکبیر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار، مرگ بر اسرائیل

 

 

کرج

آخوند سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی خامنه‌ای

امروز یک‌طرف اراده رهبری و یک‌طرف جبهه استکبار و عناصر نفاق

و جریانهایی که دنبال فتنه‌گری بودند

فتنه ۱۴۰۱ کامل‌ترین فتنه هاست

که ترکیبی از انواع و اقسام شیوه‌ها بود

و قطعاً دنبال براندازی بودند

 

 

کرج ـ آخوند سعیدی رئیس عقیدتی سیاسی خامنه‌ای ۹دی ۱۴۰۱

پیچیده‌ترین فتنه‌ای است که امروز باهاش روبه‌رو هستیم به‌عنوان جنگ ترکیبی. فتنه ترکیبی جنگ ترکیبی. یعنی ترکیبی از اطلاعات ترکیبی از امنیتی اطلاعاتی فرهنگی نظامی و دیپلماسی و سایبری. امروز ما با این فتنه روبه‌رو هستیم. عرض بنده این بود که ما حد وسط نداریم. یا در جبهه حق یا در جبهه باطل. امروز یک‌طرف اراده رهبری انقلاب و ملت ولایت مدار و یک‌طرف جبهه کفر استکبار و عناصر نفاق و جریانهایی که دنبال فتنه‌گری بودند. این فتنه ۱۴۰۱ کاملترین فتنه هاست که ترکیبی از انواع و اقسام شیوه‌ها بود.

و دنبال براندازی بودند.

آمده بود طرح براندازی تا بتواند آنچه را که دنبالش بود با یک حرکت گازانبری به دست بیاورد. حالا چه شد که خنثی شد. چند عامل در خنثی سازی این توطئه و نقشه مؤثر بود. اول شخص رهبری معظم انقلاب

مردم ایران سه تا راه‌حل بیشتر ندارند. سه راه بیشتر روبه‌روی ما نیست. راه‌کار اول جنگ با آمریکا که مصلحت نیست ما وارد این عرصه نش (تپق) نخواهیم شد که با آمریکا بخوایم بجنگیم. این آمریکا حال جنگیدن ندارند ....آمریکایی‌ها توان جنگیدن ندارند. بلوف می‌زنند. ارتش آمریکا مخالف جنگ است.

این شعاری که مردم می‌دهند هیهات منا الذله

(شعار مردم هیهات منا الذله-)

تلویزیون شبکه البرز (رژیم) ۹دی

 

کرمان

حسینی معاون رئیسی جلاد

دانش آموزان و دانشجویان نمی‌دانند سال۶۰ چه بر سر ما آمد

در تهران چقدر ترور کردند

اینها چنین انسان‌هایی هستند

ولی می‌آیند بگونه‌یی جلوه می‌دهند که

طرفدار آزادی دموکراسی حقوق زن حقوق‌بشر این تیپ مسائل هستند

 

کرمان ـ حسینی معاون رئیسی جلاد در امور مجلس رژیم ۹دی ۱۴۰۱

کسانی که باید بیایند و روشنگری کنند بصیرت افزایی کنند بگند که پشت صحنه چیه مخصوصاً برای دانش‌آموزان برای دانشجویانی که نبودند اول انقلاب نمی‌دانند سال۶۰ چه بر سر ملت ایران آمد در تهران چقدرترور... اینها چنین انسانهای خبیثی هستند ولی خوب می‌آیند بگونه‌یی جلوه می‌دهند که طرفدار آزادی دموکراسی حقوق زن حقوق‌بشر این تیپ مسائل هستند.

بعضی‌ها روزهٴ سکوت می‌گیرن و هیچ حرفی نمی‌زنن. چه در داخل چه در مجامع جهانی. بلکه فریبکارانه این مسائل رو هم گردن نظام می‌اندازن. این دیگه چیز نوبری بود، عجیبی بود که این بار رخ می‌داد، در ایذه به رگبار می‌بندند نیروهای انتظامی رو نظام و یا اتفاقات دیگری که رخ می‌ده، اینا بالاخره ماهیت شون رو نشون دادن که با تمام قوا وارد شدند، افراد آموزش دیده، افرادی که در رسانه‌ها کار می‌کردن، ارتباطاتی که در داخل و خارج داشتن، کاملاً برنامه‌ریزی شده، حساب شده که فکر می‌کردن می‌گفتن این بار فرق می‌کنه با دفعه‌های قبل، این بار متفاوت است، این کشتاری هم که می‌کردن برای این‌که رعب و وحشت ایجاد کنند در نیروهای بسیجی، در مدافعان امنیت، در نیروی انتظامی ما...

(تلویزیون کرمان رژیم ۹دی)

 

سرکرده سپاه پاسداران در اصفهان

جبهه این جنگ بسیار وسیع

۱۱رئیس جمهور کشور نیز برای آن موضعگیری کرده‌اند

به گونه‌یی که مریم رجوی را به‌عنوان رئیس جمهور آینده ایران انتخاب کردند

خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا- ۸دی ۱۴۰۱): پاسدار- سرتیپ مجتبی فدا، شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت ۹دی اظهار کرد: دشمن با راه‌اندازی جنگ ترکیبی و با فضای مجازی و دروغ و نیرنگ جوانان را به‌دنبال احساس‌های کاذب می‌کشاند، جبهه این جنگ بسیار وسیع است، یک امپراتور رسانه‌یی از آن حمایت می‌کند و ۱۱رئیس جمهور کشور نیز برای آن موضعگیری کرده‌اند.
وی بیان کرد: برخی زنان رئیسان جمهور از این اغتشاش‌ها حمایت کردند به‌گونه‌یی که مریم رجوی سرکرده منافقان که دستش به خون مردم آغشته است را به‌عنوان رئیس جمهور آینده برای ایران انتخاب کردند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e734e07a-45b1-4e99-8232-fdf9ad13e989"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات