728 x 90

وحشت و فریبکاری در مرحله پایانی

در حالی که بلندگوهای مسموم آخوندی فریبکارانه از سوگواری جوانان عراقی در مرگ قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس می‌گویند، شهرهای مختلف عراق با شعار لعنت بر قاسم سلیمانی من یک عراقی هستم به جشن و پایکوبی پرداختند.

صبح یکشنبه ۱۵دی جوانان انقلابی عراق به همراه دانشجویان در میدانهای شهرها و استانهای جنوبی از جمله ناصریه، بصره، دیوانیه و کربلا اعتصاب و اعتراض خود را بر علیه دولت نامشروع و مزدوران رژیم ایران شروع کردند.

مزدوران خامنه‌ای که تلاش می‌کردند با چرخاندن تابوت خالی قاسم سلیمانی و ابومهندس از آنان تجلیل کنند، با مقاومت جوانان روبه‌رو شدند. مزدوران حشدالشعبی در ناصریه به سمت مردم شلیک کردند و یکی از جوانان قیام‌کننده کشته شدند.

به گزارش العربیه در پی کشته شدن یکی از جوانان، مردم ناصریه، دفتر حشدالشعبی در ذی‌قار را به آتش کشیدند.

در این شهر جوانان علاوه به سوزاندن دفتر حشدالشعبی، خودروی مزدوران رژیم آخوندی که برای چرخاندن تابوتهای خالی قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس به میدان حبوبی آمده بودند را به آتش کشیدند.

با این حال رژیم آخوندی در اوج وقاحت هم‌چنان از قدردانی مردم عراق از جلادان و تشییع پاسدارانش می‌گوید: «قدردانی ملت عراق در تشییع باشکوه این دو مجاهد مبارزات ضدتروریستهای وحشی نشان‌دهنده نقش آنان در امنیت منطقه است».(پاسدار علی لاریجانی ـ مجلس آخوندی ۱۵دی ۹۸)

این نمونه‌ای از فریبکاری، وحشت و دغلکاری پاسداران در مرحله پایانی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24deb78d-6722-47b2-af17-8ec88f838868"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات