728 x 90

وحشت سرکردگان سپاه خامنه‌ای از مجاهدین

وحشت سرکردگان سپاه خامنه ای از مجاهدین
وحشت سرکردگان سپاه خامنه ای از مجاهدین

در نمایشهای ورشکسته رژیم ‌آخوندی، سرکردگان سپاه خامنه‌ای، غیظ و استیصال رژیم در برابر مجاهدین و هراس حاکمیت آخوندها را از پیامدهای قیامهای عراق و لبنان و خطر قیام و شورشهای مردمی در ایران برملا کردند:

 

رحیم صفوی: بعدا معلوم شد الآن از (مجاهدین) کی حمایت می‌کند؟ جز آمریکا، جز بعضی از کشورهای اروپایی؟ آمریکایی‌ها (مجاهدین) را از لیست تروریستی بیرون بردند سپاه پاسداران را گفتند سپاه پاسداران تروریسم است شما خودتان منافقین کافر جهنمی را می‌شناسید که چند هزار از مردم ما را شهید کردند.

 

پاسدار غیب‌پرور جانشین سرکرده کل سپاه:‌

کدام رژیم است که (مجاهدین) را تقویت کردند؟ هزاران شهید از ناحیه نفاق بر این انقلاب تحمیل شد عزیزان ما را ترور کردند سرمایه‌های انسانی ما را ترور کردند به خاک و خون کشیدند آیا این دلایل هنوز هم می‌بایستی گفت که چرا ما سر سازش با آمریکا نداریم؟ آیا فتنه سال ۷۸ کوی دانشگاه را فراموش کرده‌ایم؟ چه کسانی آمدند در کف خیابان‌ها و ادعا کردند که می‌خواهند در مقابل انقلاب اسلامی ‌بایستند ده سال گذشت و فتنه تو در تو و پیچ در پیچ ۸۸ را طراحی کردند کشته سازی کردند امثال ندا آقاسلطانی را روی دست ما گذاشتند شیطنت پشت شیطنت بعضی‌ها فریب خورده بودند

چه کسانی هستند که حتی این روزها عراق را و لبنان را عرصه رفت و آمد نامبارک خودشان قرار دادند.

 

پاسدار سپهر:‌

حمایت از (مجاهدین) پناه دادن به منافقین پول و سلاح به منافقین دادن کاری را از پیش نبرد

فتنه‌های ۷۸-۸۸، دیماه ۹۶ با هدایت و حمایت و تصویب پولهای سالانه پارلمان آمریکا برای ساقط کردن نظام اسلامی و حمایت از ضد انقلاب داخلی کار به جایی نبرد.

منبع: تلویزیون شبکه اصفهان(رژیم) ۱۳/۸/۱۳۹۸

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9db9f2f9-841f-4cc1-8fac-37e81d99ac71"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات